2001, ISBN: 9780078249563
Glencoe/McGraw-Hill, 2001-05-08. Paperback. Like New. In Mint Condition! Marketing Essentials: Impact! Inc. Simulation Student Text. Light shelf wear only! We Ship Daily, Mon-Sat. (R… Meer...
Biblio.co.uk |
2001, ISBN: 9780078249563
McGraw-Hill Inc.,US, Paperback, Auflage: 3rd Revised edition, Publiziert: 2001-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.27 kg, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Business, Fin… Meer...
amazon.co.uk TML Bookstore Verzendingskosten:In stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.74) Details... |
2001, ISBN: 9780078249563
McGraw-Hill Education, 2001-05-08. Paperback. Very Good. VERY GOOD USED CONDITION - SOME COVER AND CORNER WEAR - MAY HAVE MINIMAL WRITING - EXPERIENCE AMAZING CUSTOMER SERVICE - WE SHIP… Meer...
Biblio.co.uk |
2001, ISBN: 9780078249563
Glencoe/McGraw-Hill, 2001-05-08. 3. Paperback. Used:Good., Glencoe/McGraw-Hill, 2001-05-08, 0
Biblio.co.uk |
2001, ISBN: 0078249562
[EAN: 9780078249563], Neubuch, [PU: McGraw-Hill Education], Brand new., Books
AbeBooks.de K12books, Scottsville, NY, U.S.A. [616359] [Rating: 4 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.95 Details... |
2001, ISBN: 9780078249563
Glencoe/McGraw-Hill, 2001-05-08. Paperback. Like New. In Mint Condition! Marketing Essentials: Impact! Inc. Simulation Student Text. Light shelf wear only! We Ship Daily, Mon-Sat. (R… Meer...
2001, ISBN: 9780078249563
McGraw-Hill Inc.,US, Paperback, Auflage: 3rd Revised edition, Publiziert: 2001-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.27 kg, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Business, Fin… Meer...
2001
ISBN: 9780078249563
McGraw-Hill Education, 2001-05-08. Paperback. Very Good. VERY GOOD USED CONDITION - SOME COVER AND CORNER WEAR - MAY HAVE MINIMAL WRITING - EXPERIENCE AMAZING CUSTOMER SERVICE - WE SHIP… Meer...
2001, ISBN: 9780078249563
Glencoe/McGraw-Hill, 2001-05-08. 3. Paperback. Used:Good., Glencoe/McGraw-Hill, 2001-05-08, 0
2001, ISBN: 0078249562
[EAN: 9780078249563], Neubuch, [PU: McGraw-Hill Education], Brand new., Books
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Essentials: Impact! Inc. Simulation Student Text
EAN (ISBN-13): 9780078249563
ISBN (ISBN-10): 0078249562
pocket book
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: McGraw-Hill Inc.,US
93 Bladzijden
Gewicht: 0,272 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-23T16:53:18+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-01-25T04:14:46+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780078249563
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-824956-2, 978-0-07-824956-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: seller, hill
Titel van het boek: marketing essentials, impact inc, simulations, mini, sports and entertainment marketing, simulation
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780078259753 Marketing Essentials (McGraw-Hill)
< naar Archief...