- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,21, hoogste prijs: € 40,17, gemiddelde prijs: € 19,00
1
Marketing Research and SPSS 10.0 - Malhotra, Naresh K.
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 34,48
(ongeveer € 40,17)
verzending: € 5,591
bestellenGesponsorde link
Malhotra, Naresh K.:

Marketing Research and SPSS 10.0 - gebonden uitgave, pocketboek

2000, ISBN: 9780130332103

Prentice Hall, Hardcover, Auflage: 3, Publiziert: 2000-09-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.59 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Brands & Corporate Identity, Sales & Mar… Meer...

Gut Verzendingskosten:In stock. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 5.59) rbmbooks
2
Marketing Research and Spss 10.0 Se - Malhotra, Naresh K.
bestellen
bij amazon.com
$ 8,98
(ongeveer € 8,21)
verzending: € 3,651
bestellenGesponsorde link

Malhotra, Naresh K.:

Marketing Research and Spss 10.0 Se - gebonden uitgave, pocketboek

2000, ISBN: 9780130332103

Pearson College Div, Hardcover, Auflage: 0003-, Publiziert: 2000T, Produktgruppe: Book, 1.59 kg, Research, Marketing & Sales, Business & Money, Subjects, Books, Business & Finance, New, U… Meer...

Gut Verzendingskosten:In Stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.65) ThriftBooks-Phoenix
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 15,79
(ongeveer € 14,53)
verzending: € 13,151
bestellenGesponsorde link
Naresh K. Malhotra:
Marketing Research and SPSS 10.0 SE - gebonden uitgave, pocketboek

2000

ISBN: 9780130332103

Prentice Hall PTR, 2000. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guarantee… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.15 ThriftBooks
4
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 14,91
verzending: € 13,291
bestellenGesponsorde link
Malhotra, Naresh:
Marketing Research and SPSS 10.0 - gebonden uitgave, pocketboek

2000, ISBN: 0130332100

[EAN: 9780130332103], D'occasion, bon état, [SC: 13.29], [PU: Prentice Hall], Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 13.29 ThriftBooks-Atlanta, AUSTELL, GA, U.S.A. [54239244] [Note: 5 (sur 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 18,76
(ongeveer € 17,16)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Naresh Malhotra:
Marketing Research and SPSS 10.0 (3rd Edition) - gebonden uitgave, pocketboek

2000, ISBN: 9780130332103

Prentice Hall, 2000-09-08. 3. Hardcover. Used:Good., Prentice Hall, 2000-09-08, 0

Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Research and SPSS 10.0

For graduate level marketing research. This text presents a comprehensive look at both the principles and practices of marketing research with balanced coverage of qualitative and quantitative material. Written from the perspective of marketing research users, the Third Edition reflects current trends in international marketing, ethics, and the continuing integration of technology. Includes 10.0 SPSS in back of every student copy.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Research and SPSS 10.0


EAN (ISBN-13): 9780130332103
ISBN (ISBN-10): 0130332100
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: Prentice Hall
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-16T06:01:52+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-02T22:35:45+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780130332103

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-033210-0, 978-0-13-033210-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: fisher, malhotra naresh
Titel van het boek: marketing research, sps, schuldanteil, spss


< naar Archief...