- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,58, hoogste prijs: € 141,00, gemiddelde prijs: € 55,40
1
Marketing-Management - Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane, Lane Keller, Kevin
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 17,59
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane, Lane Keller, Kevin:

Marketing-Management - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 9780132102926

Prentice Hall International, Gebundene Ausgabe, Auflage: 14, 657 Seiten, Publiziert: 2011-02-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: colour illustrations, colour tables, fig, 1… Meer...

Gut Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Bear Book Sales
2
Marketing-Management - Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane, Lane Keller, Kevin
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 141,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Kotler, Philip, Keller, Kevin Lane, Lane Keller, Kevin:

Marketing-Management - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 9780132102926

Prentice Hall International, Gebundene Ausgabe, Auflage: 14, 657 Seiten, Publiziert: 2011-02-08T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: colour illustrations, colour tables, fig, 1… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
3
bestellen
bij ZVAB.com
€ 65,25
verzending: € 23,111
bestellenGesponsorde link
Kotler, Philip T., Keller, Kevin Lane:
Marketing Management (14th Edition) - gebonden uitgave, pocketboek

2011

ISBN: 0132102927

[EAN: 9780132102926], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 23.11], [PU: Pearson], Very Good condition. 14th edition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spi… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 23.11 Wonder Book, Frederick, MD, U.S.A. [8895] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,04
(ongeveer € 5,58)
verzending: € 16,431
bestellenGesponsorde link
Kotler, Philip T.:
Marketing Management (14th Edition) - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780132102926

UsedVeryGood. All orders ship by next business day! This is a used hardcover book. Pages have no markings and has some wear. Dust jacket (if applicable) is not included. The cover/boards… Meer...

Verzendingskosten: EUR 16.43 Red's Corner
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 47,60
verzending: € 64,701
bestellenGesponsorde link
Kotler, Philip T.; Keller, Kevin Lane:
Marketing Management (14th Edition) Kotler, Philip T. and Keller, Kevin Lane - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 0132102927

[EAN: 9780132102926], Gebraucht, wie neu, [PU: Pearson 2011-02-18], Excellent condition. Pages are crisp and clean with no markings. Ships promptly., Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 64.70 AFFORDABLE PRODUCTS, Millbury, MA, U.S.A. [64711818] [Rating: 3 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing-Management

Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. "Marketing Management" is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice. Remaining true to its gold-standard status, the fourteenth edition includes an overhaul of new material and updated information, and now is available with mymarketinglab-Pearson's online tutorial and assessment platform.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing-Management


EAN (ISBN-13): 9780132102926
ISBN (ISBN-10): 0132102927
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Prentice Hall International
657 Bladzijden
Gewicht: 1,697 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-02-10T16:42:01+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-26T11:28:36+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780132102926

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-210292-7, 978-0-13-210292-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: philip kotler, phillip keller, kevin lane keller, pearson
Titel van het boek: edition, marketing zero, analysis, management fun, marketing management philip keller kevin lane kotler


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
0783324888935 Mullins, J: Marketing Management: A Strategic Decision-Makin: A Strategic Decision-Making Approach (Mullins, John W. Walker, Orville C., Jr.)


< naar Archief...