Understanding Customer Needs (Digital Short Cut) : Software QFD and the Voice of the Customer - nieuw boek
ISBN: 9780132713108
This is the eBook version of the printed book.Leading companies around the world, including Toyota and General Electric, have practiced Quality Function Deployment (QFD) for decades. Deve… Meer...
hive.co.uk No. 9780132713108. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
Understanding Customer Needs (Digital Short Cut): Software QFD and the Voice of the Customer - eerste uitgave
2003, ISBN: 9780132713108
Pearson, Kindle Edition, Auflage: 1, 114 Seiten, Publiziert: 2003-03-01T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Business Technology, Computers & Technology, Subjects, Books, … Meer...
amazon.com Amazon.com Services LLC Verzendingskosten:Available for download now., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9780132713108
*Understanding Customer Needs (Digital Short Cut)* - Software QFD and the Voice of the Customer / epub eBook für 5.49 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Computer & Intern… Meer...
Hugendubel.de Verzendingskosten:In stock (Download), , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9780132713108
1st Edition, by Bijay K. Jayaswal; Peter C. Patton; Richard E. Zultner, PRINT ISBN: 9780132713108 E-TEXT ISBN: 9780132713108 Additional ISBNs: 9780132351348 Pearson Technology Group eBook… Meer...
VitalSource.com new in stock United States. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9780132713108
Understanding Customer Needs (Digital Short Cut) - Software QFD and the Voice of the Customer: ab 5.49 € eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Computer & Internet Pearson ITP eBook als epub, P… Meer...
eBook.de Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00) Details... |
Understanding Customer Needs (Digital Short Cut) : Software QFD and the Voice of the Customer - nieuw boek
ISBN: 9780132713108
This is the eBook version of the printed book.Leading companies around the world, including Toyota and General Electric, have practiced Quality Function Deployment (QFD) for decades. Deve… Meer...
Jayaswal, Bijay K. Peter C. Patton, Richard E. Zultner:
Understanding Customer Needs (Digital Short Cut): Software QFD and the Voice of the Customer - eerste uitgave2003, ISBN: 9780132713108
Pearson, Kindle Edition, Auflage: 1, 114 Seiten, Publiziert: 2003-03-01T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Business Technology, Computers & Technology, Subjects, Books, … Meer...
ISBN: 9780132713108
*Understanding Customer Needs (Digital Short Cut)* - Software QFD and the Voice of the Customer / epub eBook für 5.49 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Computer & Intern… Meer...
ISBN: 9780132713108
1st Edition, by Bijay K. Jayaswal; Peter C. Patton; Richard E. Zultner, PRINT ISBN: 9780132713108 E-TEXT ISBN: 9780132713108 Additional ISBNs: 9780132351348 Pearson Technology Group eBook… Meer...
ISBN: 9780132713108
Understanding Customer Needs (Digital Short Cut) - Software QFD and the Voice of the Customer: ab 5.49 € eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Computer & Internet Pearson ITP eBook als epub, P… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Understanding Customer Needs (Digital Short Cut): Software QFD and the Voice of the Customer
EAN (ISBN-13): 9780132713108
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Pearson
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-09-18T23:00:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-10T05:44:06+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780132713108
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-0-13-271310-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: richard peter, bija, pearson education limited
Titel van het boek: understanding digital, cut, voice
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780132351348 Understanding Customer Needs (Digital Short Cut) (Bijay K. Jayaswal)
< naar Archief...