- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,95, hoogste prijs: € 198,15, gemiddelde prijs: € 62,59
1
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: United States Edition - Kerin, Roger, Peterson, Robert
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 15,98
(ongeveer € 18,68)
verzending: € 5,611
bestellenGesponsorde link
Kerin, Roger, Peterson, Robert:

Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: United States Edition - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9780136107064

Pearson, Hardcover, Auflage: 12, 744 Seiten, Publiziert: 2009-08-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: chn-2013-355, 1.67 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Man… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.61)
2
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - Kerin, Roger A.; Peterson, Robert A.
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 8,95
verzending: € 45,341
bestellenGesponsorde link

Kerin, Roger A.; Peterson, Robert A.:

Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 0136107060

[EAN: 9780136107064], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Pearson College Div], Buy with confidence! Book is in good condition with minor wear to the pages, binding, and minor marks within, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 45.34 Books Unplugged, Amherst, NY, U.S.A. [74050220] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 198,15
bestellenGesponsorde link
Kerin, Roger A.; Peterson, Robert A.:
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - gebonden uitgave, pocketboek

2009

ISBN: 9780136107064

Hardcover, Gebraucht, guter Zustand, USED-VARIOUS AMOUNTS OF WEAR-POSSIBLE HIGHLIGHTS-WE CANNOT GUARANTEE SUPPLEMENTS SUCH AS CD, ACCESS CODE, OR INFO TRAC., [PU: Pearson College Div]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Midland Park, NJ, Book Words
4
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - Kerin, Roger A.; Peterson, Robert A.
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 14,52
verzending: € 28,051
bestellenGesponsorde link
Kerin, Roger A.; Peterson, Robert A.:
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 0136107060

[EAN: 9780136107064], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Pearson College Div], Very Good Copy. Customer Service Guaranteed, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 28.05 GoldBooks, Austin, TX, U.S.A. [71454205] [Rating: 5 (von 5)]
5
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - Kerin, Roger A.
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 72,63
verzending: € 30,831
bestellenGesponsorde link
Kerin, Roger A.:
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 0136107060

[EAN: 9780136107064], Neubuch, [PU: Pearson College Div], new, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 30.83 Byrd Books, Austin, TX, U.S.A. [83414208] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: United States Edition

"Strategic Marketing Problems: Cases and Comments "balances the concepts and tools useful for solving marketing problems with numerous case studies that challenge readers to apply what they've learned. Foundations of Strategic Marketing Management; Financial Aspects of Marketing Management; Marketing Decision Making and Case Analysis; Opportunity Analysis and Market Targeting; Product and Service Strategy and Management; Integrated Marketing Communications Strategy and Management; Marketing Channel Strategy and Management; Pricing Strategy and Management; Marketing Strategy Reformulation: The Control Process; Global Marketing Strategy MARKET Relevant information and case studies for marketing executives and professionals.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: United States Edition


EAN (ISBN-13): 9780136107064
ISBN (ISBN-10): 0136107060
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Pearson
708 Bladzijden
Gewicht: 1,696 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-01-02T17:06:09+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-31T06:47:19+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780136107064

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-610706-0, 978-0-13-610706-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kerin, roger, robert peterson
Titel van het boek: comment, strategic marketing, problems marketing


< naar Archief...