- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,93, hoogste prijs: € 70,23, gemiddelde prijs: € 29,74
1
Competing in the information age align in the sand - Luftman, j.n.
bestellen
bij Studystore.nl
€ 70,23
bestellenGesponsorde link
Luftman, j.n.:

Competing in the information age align in the sand - nieuw boek

ISBN: 9780195159530

Like the first edition, Competing in the Information Age: Align in the Sand, Second Edition, synthesizes for practicing managers the compelling, recent work in this area, with themes that… Meer...

new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten studystore.nl
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,93)
verzending: € 12,991
bestellenGesponsorde link

Jerry N. Luftman:

Competing in the Information Age: Align in the Sand - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780195159530

Oxford University Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possib… Meer...

Verzendingskosten: EUR 12.99 Discover Books
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 1,68
verzending: € 24,611
bestellenGesponsorde link
Luftman, Jerry N.:
Competing in the Information Age: Align in the Sand - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 0195159535

[EAN: 9780195159530], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Oxford University Press], Hardcover A well-cared-for item that has seen limited use but remains in very good condition. The item … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 24.61 St Vincent de Paul of Lane County, Eugene, OR, U.S.A. [60344724] [Rating: 5 (von 5)]
4
Competing in the Information Age - Jerry N. Luftman
bestellen
bij Rakuten.fr
€ 27,99
verzending: € 11,001
bestellenGesponsorde link
Jerry N. Luftman:
Competing in the Information Age - gebruikt boek

ISBN: 9780195159530

Livre, [PU: Oxford University Press]

2 Offers. Verzendingskosten:France. (EUR 11.00) Priceminister
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 58,62
(ongeveer € 47,85)
verzending: € 5,901
bestellenGesponsorde link
Luftman, Jerry N.:
Competing in the Information Age: Align in the Sand - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780195159530

Hardback. Good., 2.5

Verzendingskosten: EUR 5.90 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Competing in the Information Age

Most managers realize that information is among their company's most important assets. However, many don't know how to leverage their investments in information technology. Often, says Jerry N. Luftman, companies rush to acquire state-of-the-art systems without considering their long-term impact. For example, in the 1980s, retail banks invested heavily in ATMs--until ATMs ceased to be a competitive advantage and became merely another (and increasingly expensive) cost of doing business. Stemming from IBM's highly regarded Consulting Group, combining the expertise of consultants and leading academics, Competing in the Information Age shows managers how to avoid being blindsided by information technology. It outlines how to match information systems with business strategy to forge a strong competitive edge and bring powerful solutions to bear on real-world problems.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Competing in the Information Age


EAN (ISBN-13): 9780195159530
ISBN (ISBN-10): 0195159535
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Oxford University Press Inc
432 Bladzijden
Gewicht: 0,757 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-04-14T05:05:04+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-27T23:01:06+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780195159530

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-19-515953-5, 978-0-19-515953-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: luftman, luft
Titel van het boek: competing the information age, sand


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780198036166 Competing in the Information Age (Jerry N. Luftman)


< naar Archief...