- 5 resultaten
laagste prijs: € 7,89, hoogste prijs: € 63,01, gemiddelde prijs: € 42,21
1
Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products - K. Goffin
bestellen
bij ZVAB.com
€ 62,09
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
K. Goffin:

Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 0230219764

[EAN: 9780230219762], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: SPRINGER NATURE], BUSINESS / ECONOMICS FINANCE; & MANAGEMENT; MARKETING RESEARCH; MATHEMATICS, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ord… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products | K. Goffin (u. a.) | Buch | XXIV | Englisch | 2010 | SPRINGER NATURE | EAN 9780230219762 - Goffin, K.
bestellen
bij booklooker.de
€ 58,80
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Goffin, K.:

Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products | K. Goffin (u. a.) | Buch | XXIV | Englisch | 2010 | SPRINGER NATURE | EAN 9780230219762 - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9780230219762

[ED: Gebunden], [PU: SPRINGER NATURE], Too many new products fail. New products which are hard to differentiate from existing products won't capture the customer's imagination. The failur… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
3
Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products - Goffin, K. Lemke, F. Koners, U.
bestellen
bij amazon.de
€ 19,28
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Goffin, K. Lemke, F. Koners, U.:
Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products - gebonden uitgave, pocketboek

2010

ISBN: 9780230219762

Palgrave Macmillan, Gebundene Ausgabe, Auflage: 2010, 285 Seiten, Publiziert: 2010-10-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.59 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Industrie, Branchen & Berufe, … Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) London Lane Company
4
Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products - Goffin, K.; Lemke, F.; Koners, U.
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 69,63
(ongeveer € 63,01)
verzending: € 3,991
bestellenGesponsorde link
Goffin, K.; Lemke, F.; Koners, U.:
Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 0230219764

[EAN: 9780230219762], New book, [PU: Palgrave Macmillan], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.99 Lucky's Textbooks, Dallas, TX, U.S.A. [60577173] [Rating: 5 (of 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 8,72
(ongeveer € 7,89)
verzending: € 10,241
bestellenGesponsorde link
Koners, U.:
Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780230219762

Hardback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 10.24 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products

Too many new products fail. Mainly because new products are hard to differentiate from exisiting products and they don't capture the customer's imagination. The failure is due to a poor understanding of customers' needs. Companies need to take a radical approach to identifying customers' real needs, and this book demonstrates innovative ways to acheive this.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products


EAN (ISBN-13): 9780230219762
ISBN (ISBN-10): 0230219764
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Palgrave Macmillan
261 Bladzijden
Gewicht: 0,576 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-02-24T05:45:42+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-07T18:26:17+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780230219762

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-230-21976-4, 978-0-230-21976-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: lemke, goffin keith, goff, goffi
Titel van het boek: breakthrough, creating the other, hidden value


Gegevens van de uitgever

Auteur: K. Goffin; F. Lemke; U. Koners
Titel: Identifying Hidden Needs - Creating Breakthrough Products
Uitgeverij: Palgrave Macmillan; Palgrave Macmillan UK
261 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-10-06
London; GB
Taal: Engels
64,19 € (DE)
65,99 € (AT)
71,00 CHF (CH)
Available
XXIV, 261 p.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Strategisches Management; Verstehen; calculus; conjoint analysis; innovation; market research; methods; Business Strategy and Leadership; Business Mathematics; Marketing; Industries; Operations Research and Decision Theory; Innovation and Technology Management; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Marketing und Vertrieb; Industrien und Branchenstudien; Unternehmensforschung; Management: Entscheidungstheorie; Management: Innovation; EA; EA; BC

PART I: WHY HIDDEN NEEDS APPROACHES ARE REQUIRED Introduction PART II: TRADITIONAL MARKET RESEARCH METHODS Surveys Focus Groups PART III: INNOVATIVE MARKET RESEARCH METHODS Ethnographic Market Research Ethnographic Market Research - Example Project Repertory Grid Projection, Lead Users and Other Methods Conjoint Analysis PART IV: DESIGNING BREAKTHROUGH PRODUCTS AND SERVICES Designing Breakthrough Products and Services Creating a Culture of Innovation Appendices

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781349305315 Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products (Goffin, K.)


< naar Archief...