- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,26, hoogste prijs: € 186,15, gemiddelde prijs: € 89,91
1
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems by Sebastian Möller - Sebastian Möller
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 10,26
bestellenGesponsorde link
Sebastian Möller:

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems by Sebastian Möller - gebruikt boek

ISBN: 9780387231907

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic info… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:plus verzendkosten., exclusief verzendingskosten
2
Quality Of Telephone-based Spoken Dialogue Systems - Möller, Sebastian
bestellen
bij amazon.fr
€ 27,93
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link

Möller, Sebastian:

Quality Of Telephone-based Spoken Dialogue Systems - gebruikt boek

2004, ISBN: 9780387231907

Springer-Verlag New York Inc. Relié, Auflage: 2005 ed. 469 Seiten, Publiziert: 2004-11-12T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, 1.98 kg, Livres en anglais, Chercher au Coeur!, Boutiques, Livre… Meer...

Verzendingskosten:Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 2.99)
3
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - Möller, Sebastian
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 166,82
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Möller, Sebastian:
Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - gebonden uitgave, pocketboek

2004

ISBN: 0387231900

2005 Gebundene Ausgabe Signal (technisch), Spracherkennung, Elektronik, Nachrichtententechnik, Telekommunikation, Digitale Signalverarbeitung (DSP), Mensch-Computer-Interaktion, Phase; … Meer...

Verzendingskosten:Sans frais d'envoi en Allemagne. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 186,15
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Moller S.:
Quality Of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 0387231900

[EAN: 9780387231907], Nouveau livre, [SC: 0.0], [PU: Springer], Books may ship from multiple locations for easy availability and logistics. PO Box orders may take a little longer for deli… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Sans frais d'envoi. (EUR 0.00) Vaci, Lewes, DE, U.S.A. [83103047] [Note: 5 (sur 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 57,60
(ongeveer € 58,41)
verzending: € 10,141
bestellenGesponsorde link
Moller:
Quality Of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems - gebonden uitgave, pocketboek

2005, ISBN: 9780387231907

Springer, 2005. Hardcover. New and Unread copy. IMPORTANT NOTE: For Books more than 2.5Kgs or with remote addresses or multi volume sets, additional shipment may be requested. , Spri… Meer...

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 10.14 Channel Publications

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Quality Of Telephone-based Spoken Dialogue Systems

Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of services such as travel and touristic information, phone-directory and messaging, or telephone-banking services. A new taxonomy of quality-of-service is presented which serves as a tool for classifying assessment and evaluation methods, for planning and interpreting evaluation experiments, and for estimating quality. A broad overview of parameters and evaluation methods is given, both on a system-component level and for a fully integrated system. Three experimental investigations illustrate the relationships between system characteristics and perceived quality. The resulting information is needed in all phases of system specification, design, implementation, and operation. Although Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems is written from the perspective of an engineer in telecommunications, it is an invaluable source of information for professionals in signal processing, communication acoustics, computational linguistics, speech and language sciences, human factor design and ergonomics

Gedetalleerde informatie over het boek. - Quality Of Telephone-based Spoken Dialogue Systems


EAN (ISBN-13): 9780387231907
ISBN (ISBN-10): 0387231900
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Springer-Verlag New York Inc.
469 Bladzijden
Gewicht: 0,953 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-24T04:14:16+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-21T23:52:42+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780387231907

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-387-23190-0, 978-0-387-23190-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: moller, sebastian moll, moeller, möller
Titel van het boek: quality telephone based spoken dialogue systems, signal, radar, high frequency, fundamental principles, sebastian


Gegevens van de uitgever

Auteur: Sebastian Möller
Titel: Quality of Telephone-Based Spoken Dialogue Systems
Uitgeverij: Springer; Springer US
469 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2004-11-12
New York; NY; US
Taal: Engels
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XIX, 469 p. 145 illus.

BB; Hardcover, Softcover / Technik/Elektronik, Elektrotechnik, Nachrichtentechnik; Elektrotechnik; Verstehen; Phase; Quality of Service; Quality of Service (QoS); Signal; communication; information; speech recognition; Electrical and Electronic Engineering; Signal, Speech and Image Processing; Communications Engineering, Networks; User Interfaces and Human Computer Interaction; Elektronik; Digitale Signalverarbeitung (DSP); Nachrichtententechnik, Telekommunikation; Mensch-Computer-Interaktion; EA; BC

Motivation and Introduction.- Quality of Human-Machine Interaction over the Phone.- Assessment and Evaluation Methods.- Speech Recognition Performance over the Phone.- Quality of Synthesized Speech over the Phone.- Quality of Spoken Dialogue Systems.- Final Conclusions and Outlook.
First book which gives a systematic overview of assessment, evaluation, and prediction methods for the quality of these services Provides a tool for classifying assessment and evaluation methods, for planning and interpreting evaluation experiments, and for estimating quality on the basis of system characteristics

< naar Archief...