- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,73, hoogste prijs: € 52,05, gemiddelde prijs: € 25,22
1
The Art of Immersion / How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories / Frank Rose / Taschenbuch / Kartoniert / Broschiert / Englisch / 2012 - Rose, Frank (Columbia University)
bestellen
bij booklooker.de
€ 22,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rose, Frank (Columbia University):

The Art of Immersion / How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories / Frank Rose / Taschenbuch / Kartoniert / Broschiert / Englisch / 2012 - pocketboek

2012, ISBN: 9780393341256

[ED: Taschenbuch], [PU: WW Norton & Co], Not long ago we were spectators, passive consumers of mass media. Now, on YouTube and blogs and Facebook and Twitter, we are media. No longer cont… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
2
The Art of Immersion / How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories / Frank Rose / Taschenbuch / Kartoniert / Broschiert / Englisch / 2012 - Rose, Frank (Columbia University)
bestellen
bij booklooker.de
€ 26,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Rose, Frank (Columbia University):

The Art of Immersion / How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories / Frank Rose / Taschenbuch / Kartoniert / Broschiert / Englisch / 2012 - pocketboek

2012, ISBN: 9780393341256

[ED: Taschenbuch], [PU: WW Norton & Co], Not long ago we were spectators, passive consumers of mass media. Now, on YouTube and blogs and Facebook and Twitter, we are media. No longer cont… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) MEOVERSA
3
The Art of Immersion - Frank Rose
bestellen
bij Weltbild.de
€ 19,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Frank Rose:
The Art of Immersion - nieuw boek

2012

ISBN: 9780393341256

Not long ago we were spectators, passive consumers of mass media. Now, on YouTube and blogs and Facebook and Twitter, we are media. No longer content in our traditional role as couch pota… Meer...

Nr. 36916815. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 5,73
verzending: € 32,431
bestellenGesponsorde link
Rose, Frank:
The Art of Immersion: How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories - pocketboek

2012, ISBN: 0393341259

[EAN: 9780393341256], Gebraucht, [PU: W. W. Norton & Company], Item in good condition. Textbooks may not include supplemental items i.e. CDs, access codes etc., Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 32.43 SecondSale, Montgomery, IL, U.S.A. [52274160] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 52,05
verzending: € 28,261
bestellenGesponsorde link
Rose, Frank:
The Art of Immersion: How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories - pocketboek

2012, ISBN: 0393341259

[EAN: 9780393341256], Neubuch, [PU: W. W. Norton & Company], New, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 28.26 Wizard Books, Long Beach, CA, U.S.A. [83100061] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Art of Immersion: How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories

Not long ago we were spectators, passive consumers of mass media. Now, on YouTube and blogs and Facebook and Twitter, we are media. No longer content in our traditional role as couch potatoes, we approach television shows, movies, even advertising as invitations to participate as experiences to immerse ourselves in at will. Frank Rose introduces us to the people who are reshaping media for a two-way world, changing how we play, how we communicate, and how we think.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Art of Immersion: How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories


EAN (ISBN-13): 9780393341256
ISBN (ISBN-10): 0393341259
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Norton & Company
368 Bladzijden
Gewicht: 0,307 kg
Taal: Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-08-17T13:28:08+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-01T18:45:46+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780393341256

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-393-34125-9, 978-0-393-34125-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: may rose, frank, columbia
Titel van het boek: art value, nine stories, seven stories, art getting even, zero art, the art being many, art for all, the art asking, the art immersion how the digital generation remaking hollywood madison avenue and the way tell stories


< naar Archief...