- 5 resultaten
laagste prijs: € 190,93, hoogste prijs: € 421,00, gemiddelde prijs: € 259,11
1
International Strategic Marketing - J.B. McCall; Marilyn Stone
bestellen
bij lehmanns.de
€ 219,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
J.B. McCall; Marilyn Stone:

International Strategic Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 9780415314169

A European Perspective, Buch, Hardcover, As Europe moves towards becoming a truly single European market, its contribution to global marketing grows. This topical text expands upon existi… Meer...

Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00)
2
International Strategic Marketing: A European Perspective - McCall, J.B. Stone, Marilyn
bestellen
bij amazon.com
$ 237,00
(ongeveer € 213,07)
verzending: € 15,241
bestellenGesponsorde link

McCall, J.B. Stone, Marilyn:

International Strategic Marketing: A European Perspective - eerste uitgave

2004, ISBN: 9780415314169

gebonden uitgave

Routledge, Hardcover, Auflage: 1, 284 Seiten, Publiziert: 2004-04-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.72 kg, Global, Marketing & Sales, Business & Money, Subjects, Books, Business & Fina… Meer...

Verzendingskosten:In Stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 15.24) Prime Deals, USA
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 278,74
(ongeveer € 250,60)
verzending: € 11,831
bestellenGesponsorde link
Stone, Marilyn A./ McCall, J. B.:
International Strategic Marketing: A European Perspective - gebonden uitgave, pocketboek

2004

ISBN: 9780415314169

Routledge, 2004. Hardcover. New. 1st edition. 262 pages. 9.75x7.00x0.50 inches., Routledge, 2004, 6

Verzendingskosten: EUR 11.83 Revaluation Books
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 421,00
bestellenGesponsorde link
McCall, J.B.; Stone, Marilyn:
International Strategic Marketing: a European Perspective - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 9780415314169

Hardcover, Neubuch, Size: 9x7x0; New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, [PU: Routledge]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten North Las Vegas, NV, GridFreed
5
International Strategic Marketing: A European Perspective - J.B. McCall, Marilyn Stone
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 190,93
verzending: € 14,431
bestellenGesponsorde link
J.B. McCall, Marilyn Stone:
International Strategic Marketing: A European Perspective - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 041531416X

[EAN: 9780415314169], Neubuch, [PU: Routledge 2004-04-15], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 14.43 Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
International Strategic Marketing

As Europe moves towards becoming a truly single European market, its contribution to global marketing grows. International Strategic Marketing: A European Perspective is a topical text that expands upon existing international marketing theory and synthesises it with colourful examples of relevant international marketing practice. With a strong theoretical framework, this text draws out the key issues within the developing European Union and the role it plays in marketing around the globe. With cases such as the banana, grain and steel trade disputes with the US and World Trade Organisation (WTO), the authors examine and evaluate the real contribution the EU makes to world trade, while also considering the challenges of global cultural diversity as marketers learn to work across cultural borders. Other topics covered include: marketing information systems marketing research product development pricing issues international promotion distribution channels. With an engaging and highly practical approach, International Strategic Marketing: A European Perspective is a must-read text for all students seeking to understanding how international marketing really works

Gedetalleerde informatie over het boek. - International Strategic Marketing


EAN (ISBN-13): 9780415314169
ISBN (ISBN-10): 041531416X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Routledge
288 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-04-08T14:56:51+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-23T19:43:14+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415314169

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-31416-X, 978-0-415-31416-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: mccall, stone
Titel van het boek: international marketing, strategic marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781134494095 International Strategic Marketing (Mccall)


< naar Archief...