- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,95, hoogste prijs: € 58,70, gemiddelde prijs: € 31,28
1
Religion En The Médias Âge Parfait Stewart M.Hoover
bestellen
bij ebay.fr
€ 4,50
verzending: € 6,091
bestellenGesponsorde link

Religion En The Médias Âge Parfait Stewart M.Hoover - gebruikt boek

ISBN: 9780415314237

Livre. Religion En The Médias Âge Parfait Stewart M.HooverCette fiche produit est originalement écrite en anglais. Veuillez trouver ci dessous une traduction automatique en français. Si v… Meer...

99.1, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Autres], KY11 *** Dunfermline, [TO: Monde entier] (EUR 6.09) better_world_books_uk
2
Religion in the Media Age (Paperback) - Stewart M. Hoover
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 56,33
verzending: € 0,581
bestellenGesponsorde link

Stewart M. Hoover:

Religion in the Media Age (Paperback) - pocketboek

2006, ISBN: 0415314232

[EAN: 9780415314237], Neubuch, [PU: Taylor & Francis Ltd, United Kingdom], Language: English. Brand new Book. Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural liv… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 0.58 The Book Depository, London, United Kingdom [54837791] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 39,70
(ongeveer € 35,92)
verzending: € 13,821
bestellenGesponsorde link
Hoover, Stewart M.:
Religion in the Media Age (Media, Religion and Culture) - pocketboek

ISBN: 9780415314237

paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., 2.5

Verzendingskosten: EUR 13.82 Bonita
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 58,70
bestellenGesponsorde link
Hoover, Stewart M:
Religion in the Media Age - pocketboek

2006, ISBN: 9780415314237

Trade paperback, New., Trade paperback (US). Glued binding. 352 p. Media, Religion and Culture., Oxford, [PU: Routledge]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Southport, MERSEYSIDE, Booksplease
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,02
(ongeveer € 0,95)
verzending: € 8,221
bestellenGesponsorde link
Hoover, Stewart M.:
Religion in the Media Age (Media, Religion and Culture) - pocketboek

ISBN: 9780415314237

Paperback. Good., 2.5

Verzendingskosten: EUR 8.22 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Religion in the Media Age

Late modernity has produced a marked turn away from institutionalized religions towards more autonomous, individual forms of the search for spiritual meaning. Film, television, the music industry, and the internet are central to this process, cutting through the monolithic assertions of world religions and giving access to more diverse and fragmented ideals. While the volume and variety of information travelling through global media changes modes of religious thought and commitment, the human desire for spirituality also invigorates popular culture itself, recreating commodities--film blockbusters, world sport, popular music--as contexts for religious meaning. Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, and using extensive empirical research into household media consumption, "Religion in" "the Media Age "is an exciting new assessment of the state of modern religiosity.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Religion in the Media Age


EAN (ISBN-13): 9780415314237
ISBN (ISBN-10): 0415314232
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: ROUTLEDGE CHAPMAN & HALL
341 Bladzijden
Gewicht: 0,535 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-04T03:45:48+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-07T21:26:17+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415314237

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-31423-2, 978-0-415-31423-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: stewart, hoover, taylor
Titel van het boek: religion and media, religion media age


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780415349567 When Religion Meets New Media (Media, Religion and Culture) (Heidi Campbell)


< naar Archief...