- 5 resultaten
laagste prijs: € 194,58, hoogste prijs: € 264,67, gemiddelde prijs: € 242,84
1
Popular Culture in a Globalised India - Gokulsing K., Mot
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 261,25
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gokulsing K., Mot:

Popular Culture in a Globalised India - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 0415476666

[EAN: 9780415476669], Neubuch, [PU: Taylor & Francis], ETHNIC ISSUES SOCIAL SCIENCE ANTHROPOLOGY CULTURAL & STUDIES GENERAL POPULAR CULTURE TAMIL NADU INDIAN HINDI CINEMA FILM AMAR CHITRA… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
2
Popular Culture in a Globalised India - K. Moti Gokulsing
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 256,04
verzending: € 8,001
bestellenGesponsorde link

K. Moti Gokulsing:

Popular Culture in a Globalised India - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 0415476666

[EAN: 9780415476669], Nouveau livre, [SC: 8.0], [PU: Taylor & Francis Ltd], This item is printed on demand. New copy - Usually dispatched within 5-9 working days, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.00 THE SAINT BOOKSTORE, Southport, United Kingdom [51194787] [Note: 5 (sur 5)]
3
Popular Culture in a Globalised India - Gokulsing, K. Moti
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 264,67
verzending: € 37,791
bestellenGesponsorde link
Gokulsing, K. Moti:
Popular Culture in a Globalised India - gebonden uitgave, pocketboek

2008

ISBN: 0415476666

[EAN: 9780415476669], Nouveau livre, [SC: 37.79], [PU: Routledge], Clean and crisp and new!, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 37.79 Welcome Back Books, Toledo, OH, U.S.A. [64434632] [Note: 4 (sur 5)]
4
Popular Culture in a Globalised India
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 237,65
verzending: € 70,851
bestellenGesponsorde link
Popular Culture in a Globalised India - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 0415476666

[EAN: 9780415476669], Nouveau livre, [SC: 70.85], [PU: Routledge], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 70.85 Lucky's Textbooks, Dallas, TX, U.S.A. [60577173] [Note: 5 (sur 5)]
5
Popular Culture in a Globalised India - Gokulsing, K. Moti
bestellen
bij Blackwells.co.uk
£ 170,00
(ongeveer € 194,58)
verzending: € 8,871
bestellenGesponsorde link
Gokulsing, K. Moti:
Popular Culture in a Globalised India - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780415476669

hardback, [PU: Routledge]

in stock. Verzendingskosten:Usually dispatched within 10 days. (EUR 8.87) Blackwells.co.uk

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Popular Culture in a Globalised India K. Moti Gokulsing Editor

Explores India's rich popular culture and provides insights into various aspects of the social, cultural, economic and political realities of contemporary globalised India. This title offers an essential reading for courses on Indian popular culture and a useful resource for more general courses in the field of cultural studies and media studies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Popular Culture in a Globalised India K. Moti Gokulsing Editor


EAN (ISBN-13): 9780415476669
ISBN (ISBN-10): 0415476666
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Taylor & Francis Core >2 >T
308 Bladzijden
Gewicht: 0,608 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-04-06T22:16:58+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-02T12:29:55+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415476669

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-47666-6, 978-0-415-47666-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dissanayake
Titel van het boek: globalisation culture, the wonder that was india, culture value, popular culture globalised india


< naar Archief...