- 5 resultaten
laagste prijs: € 51,38, hoogste prijs: € 64,60, gemiddelde prijs: € 58,39
1
Olympic Marketing - Alain Ferrand
bestellen
bij BookDepository.com
€ 53,82
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Alain Ferrand:

Olympic Marketing - pocketboek

ISBN: 9780415587877

Paperback, [PU: Taylor & Francis Ltd], The driving force behind the rise of the modern Olympics has been the Olympic marketing programme, which has acted as a catalyst for cooperation bet… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
Olympic Marketing - Alain Ferrand (Université de Poitiers, France)|Jean-Loup Chappelet|Benoit Seguin
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 51,38
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Alain Ferrand (Université de Poitiers, France)|Jean-Loup Chappelet|Benoit Seguin:

Olympic Marketing - pocketboek

2012, ISBN: 0415587875

[EAN: 9780415587877], Neubuch, [PU: Taylor & Francis], BUSINESS & ECONOMICS INTERNATIONAL MARKETING OLYMPIC SYSTEM BRAND YOUTH GAMES MOVEMENT AMBUSH TOP PROGRAMME TORCH IOC 2011B RELAY PA… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
3
bestellen
bij alibris.com
$ 68,54
(ongeveer € 61,08)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ferrand, Alain, and Chappelet, Jean-Loup, and Seguin, Benoit:
Olympic Marketing - pocketboek

2012

ISBN: 9780415587877

Paperback, New., 272 p. 34 Tables, black and white; 34 Tables, black and white. Intended for professional and scholarly audience. Intended for college/higher education audience. In Stock.… Meer...

Verzendingskosten: EUR 0.00 Columbia, MD, GreatBookPricesLB2
4
bestellen
bij alibris.com
$ 68,55
(ongeveer € 61,09)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ferrand, Alain, and Chappelet, Jean-Loup, and Seguin, Benoit:
Olympic Marketing - pocketboek

2012, ISBN: 9780415587877

Paperback, New., 272 p. 34 Tables, black and white; 34 Tables, black and white. Intended for professional and scholarly audience. Intended for college/higher education audience., London, … Meer...

Verzendingskosten: EUR 0.00 Southport, MERSEYSIDE, Booksplease
5
Olympic Marketing - Alain Ferrand, Jean-Loup Chappelet, Benoit Seguin
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 72,49
(ongeveer € 64,60)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Alain Ferrand, Jean-Loup Chappelet, Benoit Seguin:
Olympic Marketing - pocketboek

2012, ISBN: 0415587875

[EAN: 9780415587877], New book, [PU: Routledge], Clean and crisp and new!, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) Welcome Back Books, Toledo, OH, U.S.A. [64434632] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Olympic Marketing

The Olympic Games have become the definitive sports event, with an unparalleled global reach and a remarkably diverse constituency of stakeholders, from the IOC and International Federations to athletes, sponsors and fans. It has been estimated, for example, that 3.6 billion people (about half of the world population) watched at least one minute of the Beijing Games in 2008 on television. The driving force behind the rise of the modern Olympics has been the Olympic marketing programme, which has acted as a catalyst for cooperation between stakeholders and driven the promotion, financial security and stability of the Olympic movement. This book is the first to explain the principles of Olympic marketing and to demonstrate how they can be applied successfully in all other areas of sports marketing and management. The book outlines a strategic and operational framework based on three types of co-productive relationships (market, network and informal) and explains how this framework can guide professional marketing practice. Containing case studies, summaries, insight boxes and examples of best practice in every chapter, this book is important reading for all students and practitioners working in sports marketing, sports management or Olympic studies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Olympic Marketing


EAN (ISBN-13): 9780415587877
ISBN (ISBN-10): 0415587875
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Routledge
271 Bladzijden
Gewicht: 0,454 kg
Taal: Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-01-04T23:39:51+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-13T01:33:15+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415587877

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-58787-5, 978-0-415-58787-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: ferrand, seguin, alain benoit, alai, séguin
Titel van het boek: olymp, marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781136476891 Olympic Marketing (Kerran L. Sanger)


< naar Archief...