- 5 resultaten
laagste prijs: € 16,99, hoogste prijs: € 22,86, gemiddelde prijs: € 19,30
1
bestellen
bij hive.co.uk
£ 20,39
(ongeveer € 22,86)
bestellenGesponsorde link
Charles J. Pellerin:

Accidental Branding : How Ordinary People Build Extraordinary Brands - nieuw boek

ISBN: 9780470282083

Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive. Accidental Branding tells the story of seven … Meer...

  - No. 9780470282083. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Accidental Branding : How Ordinary People Build Extraordinary Brands - CIBA Foundation Symposium
bestellen
bij hive.co.uk
£ 20,39
(ongeveer € 22,64)
bestellenGesponsorde link

CIBA Foundation Symposium:

Accidental Branding : How Ordinary People Build Extraordinary Brands - nieuw boek

ISBN: 9780470282083

Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive. Accidental Branding tells the story of seven … Meer...

No. 9780470282083. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Accidental Branding
bestellen
bij Thalia.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Accidental Branding - nieuw boek

2008

ISBN: 9780470282083

Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive. Accidental Branding tells the story of seven … Meer...

Nr. 27974016. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
4
Accidental Branding
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 18,00
(ongeveer € 17,01)
verzending: € 17,011
bestellenGesponsorde link
Accidental Branding - nieuw boek

2008, ISBN: 9780470282083

Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive. Accidental Branding tells the story of seven … Meer...

Nr. 27974016. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.01)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David Vinjamuri:
Accidental Branding - eerste uitgave

2008, ISBN: 9780470282083

How Ordinary People Build Extraordinary Brands, [ED: 1], 1. Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Accidental Branding


EAN (ISBN-13): 9780470282083
ISBN (ISBN-10): 0470282088
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: John Wiley & Sons
240 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-09-05T13:37:03+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-15T12:42:57+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780470282083

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-28208-8, 978-0-470-28208-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: extraordinary people, branding


Gegevens van de uitgever

Auteur: David Vinjamuri
Titel: Accidental Branding - How Ordinary People Build Extraordinary Brands
Uitgeverij: Wiley; John Wiley & Sons
224 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2008-06-16
Taal: Engels
17,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Betriebswirtschaft und Management; Business & Management; Business Self-Help; Ratgeber Wirtschaft; Wirtschaft /Ratgeber; Wirtschaft u. Management; Ratgeber Wirtschaft; BB

Foreword ix Introduction xi What Is an Accidental Brand? 1 The Accidental Brand-Builder in You 9 The Storyteller: John Peterman (J. Peterman) 25 The Contrarian: Craig Newmark (craigslist) 51 The Tinkerer: Gary Erickson (Clif Bar) 73 The Visionary and the Strategist: Myriam Zaoui and Eric Malka (The Art of Shaving) 97 The Pugilist: Gert Boyle (Columbia Sportswear) 125 The Perfectionist: Julie Aigner-Clark (Baby Einstein) 145 The Anarchist: Roxanne Quimby (Burt's Bees) 169 Afterword 195 Index 199

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470165065 Accidental Branding: How Ordinary People Build Extraordinary Brands (Vinjamuri, David)


< naar Archief...