- 5 resultaten
laagste prijs: € 16,14, hoogste prijs: € 25,06, gemiddelde prijs: € 20,72
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 17,47
verzending: € 69,721
bestellenGesponsorde link
Jossey-Bass:

Winning Across Global Markets: How Nokia Creates Strategic Advantage in a Fast-Changing World - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 0470339667

[EAN: 9780470339664], Neubuch, [PU: Jossey-Bass], Brand New! Not Overstocks or Low Quality Book Club Editions! Direct From the Publisher! We're not a giant, faceless warehouse organizatio… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 69.72 Lakeside Books, Benton Harbor, MI, U.S.A. [64782066] [Rating: 5 (von 5)]
2
Winning Across Global Markets : How Nokia Creates Strategic Advantage in a Fast-Changing World - Steinbock, Dan
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 16,14
verzending: € 14,861
bestellenGesponsorde link

Steinbock, Dan:

Winning Across Global Markets : How Nokia Creates Strategic Advantage in a Fast-Changing World - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 0470339667

[EAN: 9780470339664], Neubuch, [PU: Jossey-Bass], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 14.86 GreatBookPrices, Columbia, MD, U.S.A. [5352716] [Rating: 5 (von 5)]
3
Winning Across Global Markets - Dan Steinbock
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 24,89
verzending: € 37,191
bestellenGesponsorde link
Dan Steinbock:
Winning Across Global Markets - gebonden uitgave, pocketboek

2010

ISBN: 0470339667

[EAN: 9780470339664], Neubuch, [PU: Jossey-Bass], Clean and crisp and new!, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 37.19 Welcome Back Books, Toledo, OH, U.S.A. [64434632] [Rating: 4 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 27,02
(ongeveer € 25,06)
verzending: € 16,701
bestellenGesponsorde link
Dan Steinbock:
Winning Across Global Markets - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780470339664

John Wiley & Sons , pp. v + 291 . Hardback. New., John Wiley & Sons, 6

Verzendingskosten: EUR 16.70 Cold Books
5
Winning Across Global Markets - Dan Steinbock
bestellen
bij Blackwells.co.uk
£ 17,26
(ongeveer € 20,04)
verzending: € 7,551
bestellenGesponsorde link
Dan Steinbock:
Winning Across Global Markets - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780470339664

hardback, [PU: Wiley]

in stock. Verzendingskosten:Usually dispatched within 48 hours. (EUR 7.55) Blackwells.co.uk

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Winning Across Global Markets

Lessons for attaining global competitiveness, one market at a time, from international business giant Nokia Winning Across Global Markets examines how 145-year-old Nokia grew from a paper mill in Finland to a multinational telecommunications leader. Why are Nokia's lessons critical for other companies and industries? While multinationals based in large countries benefit from inherent advantages--such as a home base that often accounts for 30 to 50 percent of their revenues--multinationals based in smaller countries such as Nokia, enjoy no such competitive edge. Nokia, in fact, generates less than 1% of its revenues in its home base. To such a company, global competitiveness is a matter of life and death. With unparalleled access to Nokia's leadership, Winning Across Global Markets reveals the remarkable story of Nokia's resilience and endurance. Shows how Nokia's flexibility and focus on its people and local markets drive its distinct global approach. * Includes exclusive interviews with Nokia's senior executives and key partners * Provides a roadmap for developing, capturing, and sustaining global advantage This book provides a roadmap for developing, capturing, and sustaining strategic global advantage in today's ever-changing world.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Winning Across Global Markets


EAN (ISBN-13): 9780470339664
ISBN (ISBN-10): 0470339667
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
291 Bladzijden
Gewicht: 0,589 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-03-26T09:55:38+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-10T17:12:17+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780470339664

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-33966-7, 978-0-470-33966-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dan, steinbock, steinböck, mill, fast
Titel van het boek: nokia, world changing, markets


Gegevens van de uitgever

Auteur: Dan Steinbock
Titel: Winning Across Global Markets - How Nokia Creates Strategic Advantage in a Fast-Changing World
Uitgeverij: John Wiley & Sons
304 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-04-28
Gewicht: 0,492 kg
Taal: Engels
25,90 € (DE)
Not available (reason unspecified)
164mm x 233mm x 30mm

BB; GB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Betriebswirtschaft und Management; Management

Introduction. 1 Success Through Legacy and Globalization. 2 Strategy Through Executive Team. 3 How Nokia's Values, Culture, and People Contribute to Success. 4 Building a Globally Networked Matrix Organization. 5 Innovating Globally via R&D Networks. 6 Developing Strategic Capabilities Across the World. 7 How Nokia Is Growing and Transforming Its Business Areas. 8 Competing in Global Markets: The Rise of Large Emerging Economies. 9 How Nokia Seeks to Sustain Leadership. Appendix: Nokia's Key Executives. Notes. Acknowledgments. About the Author. Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470604021 Winning Across Global Markets (Dan Steinbock)


< naar Archief...