- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,91, hoogste prijs: € 7,63, gemiddelde prijs: € 3,05
1
Store Wars : The Battle for Mindspace and Shelfspace by Marcel, Corstjens, Judith Corstjens - Marcel, Corstjens, Judith Corstjens
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 7,63
bestellenGesponsorde link
Marcel, Corstjens, Judith Corstjens:

Store Wars : The Battle for Mindspace and Shelfspace by Marcel, Corstjens, Judith Corstjens - gebruikt boek

ISBN: 9780471987659

Store Wars The battle for mindspace and shelfspace Judith Corstjens, Arrow Consultancy, Bois-le-Rois, France and Marcel Corstjens, Professor of Marketing Insead, Fontainebleau, France Fas… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij Biblio.com
$ 2,55
(ongeveer € 2,31)
verzending: € 17,961
bestellenGesponsorde link

Corstjens, Judith; Corstjens, Marcel:

Store Wars: The Battle for Mindspace and Shelfspace - pocketboek

1999, ISBN: 9780471987659

U.S.A.: Wiley. Soft Cover. 0471987654 Very good condition. Store Wars: The Battle for Mindspace and Shelfspace by Judith Corstjens (Author), Marcel Corstjens (Author) Product details Pap… Meer...

Verzendingskosten: EUR 17.96 Green Textbooks
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,92)
verzending: € 6,441
bestellenGesponsorde link
Judith Corstjens, Marcel Corstjens:
Store Wars: The Battle for Mindspace and Shelfspace - pocketboek

ISBN: 9780471987659

Wiley. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library copy… Meer...

Verzendingskosten: EUR 6.44 Discover Books
4
bestellen
bij Biblio.com
$ 1,00
(ongeveer € 0,91)
verzending: € 7,961
bestellenGesponsorde link
Judith Corstjens:
Store Wars: The Battle for mindspace and shelfspace - pocketboek

1999, ISBN: 9780471987659

John Wiley & Sons, 1999. This book has soft covers. Ex-library, In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not ma… Meer...

Verzendingskosten: EUR 7.96 Anybook Ltd
5
Store Wars: The Battle for Mindspace and Shelfspace - Corstjens / Corstjens, Judith / Corstjens, Marcel
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,48
bestellenGesponsorde link
Corstjens / Corstjens, Judith / Corstjens, Marcel:
Store Wars: The Battle for Mindspace and Shelfspace - gebruikt boek

1999, ISBN: 9780471987659

Softcover book. 314 pages. Published by John Wiley & Sons (1999) Media > Book, [PU: Wiley]

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Store Wars: The Battle for Mindspace and Shelfspace

Profitabilität auf lange Sicht zu erreichen, hilft Ihnen dieser Band - durch eine eingehende Analyse der Wechselwirkungen zwischen Hersteller und Einzelhändler. Jeder, der sich mit Belangen der Loyalität von Kunden, des Marketings im Handel, der Produktion eigener Labels und Ähnlichem beschäftigen muß, findet wertvolle Einblicke und Ratschläge. Mit zahlreichen Beispielen und Illustrationen. (03/99)

Gedetalleerde informatie over het boek. - Store Wars: The Battle for Mindspace and Shelfspace


EAN (ISBN-13): 9780471987659
ISBN (ISBN-10): 0471987654
pocket book
Verschijningsjaar: 1999
Uitgever: John Wiley & Sons
314 Bladzijden
Gewicht: 0,467 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-05T15:59:24+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-18T07:30:55+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780471987659

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-471-98765-4, 978-0-471-98765-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: marcel, corstens, corstjens, judith, corsten
Titel van het boek: being and having, store wars, störe, after the battle


Gegevens van de uitgever

Auteur: Judith Corstjens; Marcel Corstjens
Titel: Store Wars - The Battle for Mindspace and Shelfspace
Uitgeverij: John Wiley & Sons
304 Bladzijden
Verschijningsjaar: 1999-04-26
Gewicht: 0,476 kg
Taal: Engels
43,90 € (DE)
Not available (reason unspecified)

BC; PB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Betriebswirtschaft und Management; Marketing; Konsumgut; Wirtschaft / Werbung, Marketing; Konsumgut; Marketing

REACHING THE LIMITS OF MARKET ORIENTATION. Evolution of Marketing Orientation. Creating Sustainable Advantage in Consumer Markets. Brand Proliferation. Dealing with Hypersegmentation. THE RISING RETAILER. Retail Evolution. Retailers and the Marketing Concept. Creating a Sustainable Retail Differential Advantage. MATRIX MARKETING. The Battle for Mindspace. The Battle for Shelfspace. Trade Marketing. The New Order and Its Challenges. Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780471950813 Store Wars: The Battle for Mindspace and Shelfspace (Judith Corstjens, Marcel Corstjens)


< naar Archief...