- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,22, hoogste prijs: € 7,07, gemiddelde prijs: € 4,05
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 2,62
verzending: € 13,121
bestellenGesponsorde link
Yoshio Itao:

Strategy & Innovation in Japanese business - pocketboek

2003, ISBN: 0731536967

[EAN: 9780731536962], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Asia Pacific Press at the Australian National University], Reference|Research, Business & Economics|Foreign Exchange, Business & Econo… Meer...

  - NOT NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 13.12 Powell's Books, Portland, OR, U.S.A. [9859] [Rating: 5 (von 5)]
2
Strategy and Innovation in Japanese Business - Ito, Yoshio
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
$ 3,95
(ongeveer € 3,45)
bestellenGesponsorde link

Ito, Yoshio:

Strategy and Innovation in Japanese Business - gebruikt boek

ISBN: 9780731536962

Japanese firms once led the world in fields such as electronics and robotics. Japanese products were renowned for their reliability and quality - a success based on systematic refinement … Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,38
(ongeveer € 1,22)
verzending: € 9,721
bestellenGesponsorde link
Ito, Y:
Strategy and Innovation in Japanese Business - pocketboek

2003

ISBN: 9780731536962

Asia Pacific Press, 2003. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the I… Meer...

Verzendingskosten: EUR 9.72 Anybook Ltd
4
Strategy and Innovation in Japanese Business - Yoshio Ito
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 5,46
(ongeveer € 5,90)
verzending: € 4,801
bestellenGesponsorde link
Yoshio Ito:
Strategy and Innovation in Japanese Business - pocketboek

2003, ISBN: 0731536967

Paperback, [EAN: 9780731536962], Asia Pacific Press, Asia Pacific Press, Book, [PU: Asia Pacific Press], 2003-09-01, Asia Pacific Press, 659986, Foreign Exchange, 268179, Professional Fin… Meer...

  - , Gebraucht Verzendingskosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) powellsbookstore
5
bestellen
bij Biblio.com
$ 8,43
(ongeveer € 7,07)
verzending: € 12,581
bestellenGesponsorde link
Yoshio Ito:
Strategy and Innovation in Japanese Business - pocketboek

2003, ISBN: 9780731536962

Asia Pacific Pr, 2003-09. Paperback. Good., Asia Pacific Pr, 2003-09

  - Verzendingskosten: EUR 12.58 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategy and Innovation in Japanese Business

Japanese firms once led the world in fields such as electronics and robotics. Japanese products were renowned for their reliability and quality - a success based on systematic refinement of production processes and technological enhancement of existing products. Now Japan's economy is sluggish, and many Japanese firms are struggling. Faced with economic difficulties, Japanese managers have sought to bypass the research and development process and revisit the exhausted sources of past success. This is not a sustainable solution for the individual firms or for the economy as a whole. Japanese firms will not find success in continuing to imitate other firms' product concepts. This book discusses how the future for Japanese firms lies in strategy and innovation. The future success of Japanese firms will be based on new products and new concepts, and developing these will require improved communications networks in research and development, strategic innovation and integration, concept-oriented innovation, and a strong management-driven approach to research and development.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategy and Innovation in Japanese Business


EAN (ISBN-13): 9780731536962
ISBN (ISBN-10): 0731536967
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Asia Pacific Press

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-06T20:22:38+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-29T11:16:21+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780731536962

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7315-3696-7, 978-0-7315-3696-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: yoshio ito
Titel van het boek: business japanese


< naar Archief...