- 5 resultaten
laagste prijs: € 81,33, hoogste prijs: € 172,27, gemiddelde prijs: € 128,32
1
The Brains Behind Great Ad Campaigns : Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors - Margo Berman
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 81,33
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Margo Berman:

The Brains Behind Great Ad Campaigns : Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 074255550X

[EAN: 9780742555501], Neubuch, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], SOCIAL SCIENCE / MEDIA STUDIES; ADVERTISING, nach der Bestellung gedruckt Neuware -Catch an inside look at the advert… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors Margo Berman Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 126,00
bestellenGesponsorde link
The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors Margo Berman Author - nieuw boek

ISBN: 9780742555501

Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser Clydesdale and Dalmatian sp… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 190,00
(ongeveer € 172,27)
verzending: € 16,321
bestellenGesponsorde link
Margo Berman#Robyn Blakeman:
The Brains Behind Great Ad Campaigns - gebonden uitgave, pocketboek

2009

ISBN: 9780742555501

Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser 'Clydesdale and Dalmatian' … Meer...

Nr. 17234544. Verzendingskosten:, Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.32)
4
The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration Between Copywriters and Art Directors - Margo Berman
bestellen
bij awesomebooks.com
£ 100,98
(ongeveer € 117,02)
verzending: € 3,461
bestellenGesponsorde link
Margo Berman:
The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration Between Copywriters and Art Directors - nieuw boek

ISBN: 9780742555501

Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser Clydesdale and Dalmatian … Meer...

No. 9780742555501. Verzendingskosten:84, (EUR 3.46)
5
The Brains Behind Great Ad Campaigns - Margo Berman/ Robyn Blakeman
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 144,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Margo Berman/ Robyn Blakeman:
The Brains Behind Great Ad Campaigns - pocketboek

ISBN: 9780742555501

The Brains Behind Great Ad Campaigns ab 144.99 € als gebundene Ausgabe: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Medienwissensc… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 5 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors Margo Berman Author

Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser _Clydesdale and Dalmatian_ spots, the _PEDIGREE_ Adoption Drive_ program, or the breakthrough UPS _Whiteboard_ campaign.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Brains Behind Great Ad Campaigns: Creative Collaboration between Copywriters and Art Directors Margo Berman Author


EAN (ISBN-13): 9780742555501
ISBN (ISBN-10): 074255550X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Rowman & Littlefield Publishers, Inc. Core >2 >T
240 Bladzijden
Gewicht: 0,517 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-03-14T00:18:56+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-04T11:25:31+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780742555501

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7425-5550-X, 978-0-7425-5550-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: berman
Titel van het boek: how brains think, the art collaboration, creative collaboration, great brain, campaigns


< naar Archief...