- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,98, hoogste prijs: € 14,40, gemiddelde prijs: € 11,04
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,87
(ongeveer € 8,98)
verzending: € 10,921
bestellenGesponsorde link
Frederick Newell:

Why CRM Dosen’t Work: How to Win by Letting Customers Manage the Relationship - pocketboek

2008, ISBN: 9780749442415

gebonden uitgave

London: Longmans. Very Good/Very Good. 1967. First Edition. Hard Cover. 8vo Dust Jacket Slightly rubbed, unclipped. Green cloth with bright gilt titling. Previous owner's inscriptio… Meer...

GBR, U.. - Verzendingskosten: EUR 10.92 CHARLES BOSSOM, The Unskoolbookshop, Godley Books, Asia Bookroom, thelondonbookworm.com, BookVistas, BookVistas
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,87
(ongeveer € 9,83)
verzending: € 24,901
bestellenGesponsorde link

Frederick Newell:

Why CRM Dosen’t Work: How to Win by Letting Customers Manage the Relationship - pocketboek

2008, ISBN: 9780749442415

gebonden uitgave

Serials Publications, 2006. Hardcover. New. This innovative book brings the method of urban land market in a fast growing Indian city. It examines how the research design and methodolog… Meer...

IND, IND - Verzendingskosten: EUR 24.90 BookVistas, BookVistas
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 14,81
(ongeveer € 14,40)
verzending: € 24,311
bestellenGesponsorde link
Frederick Newell:
Why CRM Dosen’t Work: How to Win by Letting Customers Manage the Relationship - pocketboek

2008

ISBN: 9780749442415

Kogan Page Limited/Viva Books, 2008. First edition. Softcover. New. CRM was supposed to help businesses better understand their customers and increase efficiency. Yet most companies are… Meer...

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 24.31 Sanctum Books
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,87
(ongeveer € 9,60)
verzending: € 24,311
bestellenGesponsorde link
Frederick Newell:
Why CRM Dosen’t Work: How to Win by Letting Customers Manage the Relationship - pocketboek

2008, ISBN: 9780749442415

Kogan Page Limited/Viva Books, 2008. First edition. Softcover. New. CRM was supposed to help businesses better understand their customers and increase efficiency. Yet most companies are… Meer...

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 24.31 BookVistas
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 12,85
(ongeveer € 12,40)
verzending: € 17,361
bestellenGesponsorde link
Frederick Newell:
Why CRM Dosen't Work - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780749442415

Neuer Breitschopf Verlag, 1995. Hardcover/gebunden. untere Ecken leicht gestaucht, Seiten sauber! Rosa ist ein ganz normales Schwein. Doch manchmal hat sie das Gefühl, dass sie and… Meer...

DEU, USA - Verzendingskosten: EUR 17.36 Antiquariat UPP, Cold Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Why CRM DosenaEUR t Work: How to Win by Letting Customers Manage the Relationship


EAN (ISBN-13): 9780749442415
ISBN (ISBN-10): 0749442417
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Kogan Page Limited/Viva Books

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-13T01:02:38+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-11-21T19:31:01+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780749442415

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4241-7, 978-0-7494-4241-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: crm, letting, the


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470882801 Why CRM Doesn't Work (Steve Cone)


< naar Archief...