- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,92, hoogste prijs: € 4,59, gemiddelde prijs: € 3,56
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 4,52
(ongeveer € 4,16)
verzending: € 10,751
bestellenGesponsorde link
Smith, PR & Taylor, Jonathan:

Marketing Communications: Integrating Offline and Online with Social Media: An Integrated Approach - pocketboek

2004, ISBN: 9780749442651

Kogan Page. 4. Paperback. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without b… Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.75 Brit Books Ltd
2
bestellen
bij ZVAB.com
€ 4,01
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Smith, PR:

Marketing Communications: Integrating Offline and Online with Social Media: An Integrated Approach - pocketboek

2004, ISBN: 0749442654

[EAN: 9780749442651], [SC: 0.0], [PU: Kogan Page Business Books], Ausreichend/Acceptable: Exemplar mit vollständigem Text und sämtlichen Abbildungen oder Karten. Schmutztitel oder Vorsatz… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,92)
verzending: € 13,781
bestellenGesponsorde link
Paul R. Smith, Jonathan Taylor:
Marketing Communications: An Integrated Approach - pocketboek

ISBN: 9780749442651

Kogan Page Business Books. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Poss… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.78 Discover Books
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 4,51
(ongeveer € 4,14)
verzending: € 10,681
bestellenGesponsorde link
Paul R Smith, Jonathan Taylor:
Key Academic Titles cluster sheet: Marketing Communications: An Integrated Approach: 13 - pocketboek

2004, ISBN: 9780749442651

Kogan Page, 06/15/2004. Paperback. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with… Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.68 Greener Books Ltd
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,00
(ongeveer € 4,59)
verzending: € 6,431
bestellenGesponsorde link
Taylor, Jonathan, Smith, Paul R:
Marketing Communications : An Integrated Approach - gebruikt boek

ISBN: 9780749442651

Kogan Page, Limited. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Kogan P… Meer...

Verzendingskosten: EUR 6.43 Better World Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Communications: An Integrated Approach: Integrating Offline and Online with Social Media

Marketing Communications rapidly established itself as an international best-seller and has been listed as a ¿marketing classic¿ by the Marketing Society and as a ¿marketing major¿ by the Chartered Institute of Marketing. The book is recommended reading for the CIM¿s Marketing Communications module in the new Professional Diploma in Marketing. The authors¿ real business understanding of marketing communications is universally acclaimed and has proved popular with students and practitioners alike. In addition, the unique SOSTAC® Planning System is applied throughout the book. This latest edition has been completely updated with new cases, statistics and communications techniques, fresh ¿shock¿ stories and a new ¿e¿ theme on each communication tool. New illustrations and full-colour photographs all combine to bring the book right up to date with the current international business scene. A free CD-ROM containing video clips of some of the world¿s leading marketing experts, pictures, documents and prepared Power Point lectures is available to lecturers from the publisher on request.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Communications: An Integrated Approach: Integrating Offline and Online with Social Media


EAN (ISBN-13): 9780749442651
ISBN (ISBN-10): 0749442654
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Kogan Page Ltd
696 Bladzijden
Gewicht: 1,533 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-01-11T15:39:31+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-08T21:27:40+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780749442651

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4265-4, 978-0-7494-4265-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: jonathan paul, paul smith, paul taylor, paul russell, communications, taylor and taylor
Titel van het boek: integrated marketing communications, offline, social media marketing, off media, online marketing, integrated approach communication, paul smith, jonathan paul


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780749407759 Marketing Communications - An Intergrated Approach (P R Smith)


< naar Archief...