- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,36, hoogste prijs: € 69,51, gemiddelde prijs: € 29,04
1
Key Marketing Skills - Peter Cheverton
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 67,93
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Peter Cheverton:

Key Marketing Skills - pocketboek

2004, ISBN: 0749442980

[EAN: 9780749442989], Neubuch, [PU: Kogan Page], ABSATZ / MARKETING; VERMARKTUNG; BUSINESS & ECONOMICS MARKETING GENERAL, nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - P… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,53
(ongeveer € 2,36)
verzending: € 10,161
bestellenGesponsorde link

Cheverton, P.:

Key Marketing Skills: A Complete Action Kit of Strategies, Tools and Techniques for Marketing Success : - pocketboek

2004, ISBN: 9780749442989

Kogan Page, 2004. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Includes C.D. Please note … Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.16 Anybook Ltd
3
Key Marketing Skills - Cheverton, Peter
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 69,51
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Cheverton, Peter:
Key Marketing Skills - nieuw boek

2004

ISBN: 0749442980

Kartoniert / Broschiert Absatz / Marketing, Marketing, Vermarktung, BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General, mit Schutzumschlag 11, [PU:Kogan Page]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,89
(ongeveer € 2,70)
verzending: € 8,031
bestellenGesponsorde link
CHEVERTON, Peter:
Key Marketing Skills: A Complete Action Kit of Strategies, Tools and Techniques for Marketing Success: 11 : - pocketboek

ISBN: 9780749442989

Paperback. Good., 2.5

Verzendingskosten: EUR 8.03 World of Books Ltd
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,89
(ongeveer € 2,70)
verzending: € 8,031
bestellenGesponsorde link
CHEVERTON, Peter:
Key Marketing Skills: A Complete Action Kit of Strategies, Tools and Techniques for Marketing Success : - pocketboek

ISBN: 9780749442989

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 8.03 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Key Marketing Skills

Praise and Reviews ¿This really makes marketing happen ¿ congratulations!¿ - Professor Malcolm McDonald ¿All marketing lecturers find your book most useful - it is replacing Kotler on both the strategic and tactical parts of our courses.¿ -Mats Engström, IHM Business School, Sweden Not just another ¿introduction to marketing¿, Key Marketing Skills is a practical, actionable guide that shows how to apply marketing strategies in a real-world context. Taking you step by step through the entire marketing planning process, Peter Cheverton shows you how to: conduct a market audit build your marketing strategy prepare a robust marketing plan develop a unique value proposition build alignment throughout the supply chain implement your plan through the marketing mix Extensively revised and updated, this new edition has also been expanded to include a wealth of brand new international case studies and planning models. Together with sections on vital issues such as brand management, how to brief an agency and how to conduct a self-assessment health check of your current level of marketing excellence, this book will provide all the necessary tools and guidance to make marketing happen. The free CD ROM contains the INSIGHT Directional Policy Matrix (DPM), the INSIGHT Activity Cycle, and the INSIGHT Marketing Planning template.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Key Marketing Skills


EAN (ISBN-13): 9780749442989
ISBN (ISBN-10): 0749442980
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Kogan Page
400 Bladzijden
Gewicht: 0,829 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-20T14:46:07+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-18T21:07:43+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780749442989

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4298-0, 978-0-7494-4298-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: peter, chevé, engstrom, kotler, engström, brand planning
Titel van het boek: tools, key marketing skills


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780749447151 Key Marketing Skills (Cheverton, Peter)


< naar Archief...