- 5 resultaten
laagste prijs: € 17,10, hoogste prijs: € 34,99, gemiddelde prijs: € 24,58
1
bestellen
bij Thalia.ch
CHF 25,40
(ongeveer € 23,51)
verzending: € 12,851
bestellenGesponsorde link
Erik Du Plessis:

Advertised Mind - nieuw boek

ISBN: 9780749445782

Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advertising. The Advertised Mind draws on the very latest research into the workings of the h… Meer...

  - No. 35763005 Verzendingskosten:DE (EUR 12.85)
2
bestellen
bij hive.co.uk
(ongeveer € 17,10)
bestellenGesponsorde link

Erik Du Plessis:

Advertised Mind - nieuw boek

ISBN: 9780749445782

Advertising research organizations have been trying for years to measure the effectiveness of advertising. The Advertised Mind draws on the very latest research into the workings of the h… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij kobo.com
$ 27,99
(ongeveer € 24,80)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
du Plessis, Erik:
The Advertised Mind: Groundbreaking Insights into How Our Brains Respond to Advertising - nieuw boek

5

ISBN: 9780749445782

Advertised Mind contains a treasury of ideas for bringing new life to your brands, illustrated by compelling case studies. Advertising & Promotion, Marketing & Sales, The Advertised Mind:… Meer...

  - E-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00
4
The Advertised Mind - 25-49.99
bestellen
bij ebooks.com
€ 34,99
bestellenGesponsorde link
25-49.99:
The Advertised Mind - nieuw boek

ISBN: 9780749445782

In The Advertised Mind, expert Erik du Plessis draws on information about the working of the human brain from psychologists, neurologists and artificial intelligence specialists to sugges… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij eBook.de
(ongeveer € 22,49)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Du Plessis, Erik:
The Advertised Mind - nieuw boek

ISBN: 9780749445782

Groundbreaking Insights into How Our Brains Respond to Advertising, Groundbreaking Insights into How Our Brains Respond to Advertising, [KW: PDF ,BUSINESS ECONOMICS , MARKETING , GENERAL … Meer...

Sofort lieferbar (Download), E-Book zum Download Verzendingskosten: EUR 0.00

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Advertised Mind


EAN (ISBN-13): 9780749445782
Verschijningsjaar: 5
Uitgever: Kogan Page Ltd

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-03-31T03:17:15+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-29T01:17:24+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780749445782

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-0-7494-4578-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: get out your mind, the third mind


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780749443665 The Advertised Mind: Ground-Breaking Insights Into How Our Brains Respond to Advertising (Du Plessis, Erik)


< naar Archief...