- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,98, hoogste prijs: € 127,45, gemiddelde prijs: € 39,14
1
Screened Out : How the Media Control Us and What We Can Do about It by Carla B. Johnston - Carla B. Johnston
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link
Carla B. Johnston:

Screened Out : How the Media Control Us and What We Can Do about It by Carla B. Johnston - gebruikt boek

ISBN: 9780765604880

Today more than ever, the mass media are the dominant influence in our culture. Markets are becoming global, and simultaneously, media ownership is becoming concentrated in the hands of a… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Screened Out : How the Media Control Us and What We Can Do about It - Johnston, Carla Brooks
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link

Johnston, Carla Brooks:

Screened Out : How the Media Control Us and What We Can Do about It - gebruikt boek

ISBN: 9780765604880

Today more than ever, the mass media are the dominant influence in our culture. Markets are becoming global, and simultaneously, media ownership is becoming concentrated in the hands of a… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Screened Out: How the Media Control Us and What We Can Do About it (Media, Communications, and Culture in America) - Johnston, Carla B.
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 17,68
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Johnston, Carla B.:
Screened Out: How the Media Control Us and What We Can Do About it (Media, Communications, and Culture in America) - eerste uitgave

2000

ISBN: 9780765604880

gebonden uitgave

Taylor & Francis Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 217 Seiten, Publiziert: 2000-04-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1 kg, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kate… Meer...

Gut Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 6 bis 10 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) BEANNY
4
Screened Out: How the Media Control Us and What We Can Do About it (Media, Communications, and Culture in America) - Johnston, Carla B.
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 42,62
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Johnston, Carla B.:
Screened Out: How the Media Control Us and What We Can Do About it (Media, Communications, and Culture in America) - eerste uitgave

2000, ISBN: 9780765604880

gebonden uitgave

Taylor & Francis Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 217 Seiten, Publiziert: 2000-04-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1 kg, Medienforschung, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, Kate… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
5
Screened Out - Carla B. Johnston
bestellen
bij BookDepository.com
€ 127,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Carla B. Johnston:
Screened Out - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780765604880

Hardback, [PU: Taylor & Francis Ltd], The dominant influences in culture are the mass media. Markets are becoming global and ownership is getting concentrated. The owners now act as gatek… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Screened Out: How the Media Control Us and What We Can Do About it (Media, Communications, and Culture in America)

Today more than ever, the mass media are the dominant influence in our culture. Markets are becoming global, and simultaneously, media ownership is becoming concentrated in the hands of a very few select conglomerates who, along with media professionals and advertisers, effectively control the information and ideas that impact our society, politics, and lifestyles.Focusing on TV news and television in general, this book examines why this media gate-keeping happens, how it works, who the gate-keepers are, as well as the destructive effects of structuring the viewpoints presented in news and entertainment. Through interviews with major media figures, professionals from a wide range of backgrounds, and civic leaders, the author explains exactly how this modern mind control thrives, and offers practical suggestions for breaking the media stranglehold.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Screened Out: How the Media Control Us and What We Can Do About it (Media, Communications, and Culture in America)


EAN (ISBN-13): 9780765604880
ISBN (ISBN-10): 0765604884
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
232 Bladzijden
Gewicht: 0,503 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-18T11:23:33+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-05-03T19:13:15+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780765604880

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7656-0488-4, 978-0-7656-0488-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: johnston
Titel van het boek: media control, america out control, out and about, cultures control, cultur control, the culture control


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781315501239 Screened Out (Carla B. Johnston)


< naar Archief...