- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,12, hoogste prijs: € 48,03, gemiddelde prijs: € 23,96
1
Asking Questions: The Definitive Guide to Questionnaire Design -- For Market Res - Brian Wansink, Seymour Sudman, Norman M. Bradburn
bestellen
bij ebay.co.uk
£ 41,49
(ongeveer € 48,03)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Brian Wansink, Seymour Sudman, Norman M. Bradburn:

Asking Questions: The Definitive Guide to Questionnaire Design -- For Market Res - pocketboek

ISBN: 9780787970888

The book describes the design process from start to finish and is filled with illustrative examples from actual surveys. The Authors. Appendix A: List of Academic and Not-for-Profit Surve… Meer...

98.3, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express, Priority Listing. Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, [SHT: Economy Delivery], RH11 *** London, [TO: Worldwide] (EUR 0.00) the_nile_uk_store
2
Asking Questions : The Definitive Guide to Questionnaire Design -- for Market Research, Political Polls, and Social and Health Questionnaires - Brian, Sudman, Seymour, Bradburn, Norman M. Wansink
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 6,76
bestellenGesponsorde link

Brian, Sudman, Seymour, Bradburn, Norman M. Wansink:

Asking Questions : The Definitive Guide to Questionnaire Design -- for Market Research, Political Polls, and Social and Health Questionnaires - gebruikt boek

ISBN: 9780787970888

"The best single source about the present state of knowledge of questionnaire construction." -Choice Since it was first published more than twenty-five years ago, Asking Questions has bec… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Asking Questions: The Definitive Guide to Questionnaire Design -- For Market Research, Political Polls, and Social and Health Questionnaires (Research Methods for the Social Sciences) - Bradburn, Norman M. Sudman, Seymour, Wansink, Brian
bestellen
bij amazon.de
€ 42,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bradburn, Norman M. Sudman, Seymour, Wansink, Brian:
Asking Questions: The Definitive Guide to Questionnaire Design -- For Market Research, Political Polls, and Social and Health Questionnaires (Research Methods for the Social Sciences) - pocketboek

2004

ISBN: 9780787970888

Jossey-Bass, Taschenbuch, Auflage: Revised, 448 Seiten, Publiziert: 2004-04-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9780787970888, 1.19 kg, Verkaufsrang: 1954072, Recht, Katego… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager, Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,66
(ongeveer € 6,12)
verzending: € 5,881
bestellenGesponsorde link
Bradburn, Norman M., Sudman, Seymour, Wansink, Brian:
Asking Questions: The Definitive Guide to Questionnaire Design -- For Market Research, Political Polls, and Social and Health Questionnaires - gebruikt boek

ISBN: 9780787970888

Jossey-Bass. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, s… Meer...

Verzendingskosten: EUR 5.88 Phatpocket Limited
5
bestellen
bij booklooker.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bradburn, Norman M.:
Asking Questions: The Definitive Guide to Questionnaire Design -- For Market Research, Political Polls, and Social and Health Questionnaires (Research Methods for the Social Sciences) - pocketboek

2004, ISBN: 9780787970888

[ED: Taschenbuch], [PU: Jossey-Bass], EAN: 9780787970888 Das Titelbild der Auflage kann abweichen. Buch mit Gebrauchsspuren und vereinzelten Knicken, Flecken oder mit Gebrauchsspuren auf … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Berg-Berg Bücherwelt Inh.Aksoy

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Asking Questions: The Definitive Guide to Questionnaire Design -- For Market Research, Political Polls, and Social and Health Questionnaires (Research Methods for the Social Sciences)

Since it was first published more than twenty-five years ago, "Asking Questions" has become a classic guide for designing questionnaires?the most widely used method for collecting information about people's attitudes and behavior. An essential tool for market researchers advertisers, pollsters, and social scientists, this thoroughly updated and definitive work combines time-proven techniques with the most current research, findings, and methods. The book presents a cognitive approach to questionnaire design and includes timely information on the Internet and electronic resources. Comprehensive and concise, "Asking Questions" can be used to design questionnaires for any subject area, whether administered by telephone, online, mail, in groups, or face-to-face. The book describes the design process from start to finish and is filled with illustrative examples from actual surveys.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Asking Questions: The Definitive Guide to Questionnaire Design -- For Market Research, Political Polls, and Social and Health Questionnaires (Research Methods for the Social Sciences)


EAN (ISBN-13): 9780787970888
ISBN (ISBN-10): 0787970883
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Jossey-Bass
426 Bladzijden
Gewicht: 0,531 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-03T01:30:24+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-04T21:04:09+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780787970888

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7879-7088-3, 978-0-7879-7088-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: seymour, bradburn, sudman, norman may, wansink, brian
Titel van het boek: asking questions definitive guide questionnaire design market research political polls social health questionna, poll, ptt art and design, methods for design, take away design, design doing


< naar Archief...