- 5 resultaten
laagste prijs: € 26,85, hoogste prijs: € 56,96, gemiddelde prijs: € 37,15
1
Power, Politics and Identity in South African Media
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 22,95
(ongeveer € 26,85)
verzending: € 8,171
bestellenGesponsorde link

Power, Politics and Identity in South African Media - pocketboek

2008, ISBN: 9780796922021

Editor: Hadland, Adrian, Editor: Louw, Eric, Editor: Sesanti, Simphiwe, Editor: Wasserman, Herman, HSRC Publishing, Paperback, 416 Seiten, Publiziert: 2008-07-15T00:00:01Z, Produktgruppe:… Meer...

Verzendingskosten:Temporarily out of stock. Order now and we'll deliver when available. We'll e-mail you with an estimated delivery date as soon as we have more information. Lieferung von Amazon. (EUR 8.17) Amazon.co.uk
2
bestellen
bij alibris.com
$ 34,65
(ongeveer € 31,84)
verzending: € 3,671
bestellenGesponsorde link

Hadland, A. (Eds. ):

Power, Politics and Identity in South African Media - pocketboek

2008, ISBN: 9780796922021

Trade paperback, Political Science|Political Science, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside. This book has soft covers. Clean from markings. … Meer...

Verzendingskosten: EUR 3.67 Lincoln, Anybook.com
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 30,00
(ongeveer € 27,56)
verzending: € 20,211
bestellenGesponsorde link
Hadland, Adrian [Editor]; Louw, Eric [Editor]; Sesanti, Simphiwe [Editor]; Wasserman, Herman [Editor];:
Power, Politics and Identity in South African Media - pocketboek

2008

ISBN: 9780796922021

HSRC Press, 2008. First Edition. Paperback. Very Good. wraps are a bit shelf rubbed. a clean copy, neat and presentable. sound binding. very good copy. [SK]. Our orders are shipped usi… Meer...

Verzendingskosten: EUR 20.21 Chapter 1 Books
4
Power, Politics and Identity in South African Media
bestellen
bij amazon.com
$ 46,29
(ongeveer € 42,53)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Power, Politics and Identity in South African Media - pocketboek

2008, ISBN: 9780796922021

Editor: Hadland, Adrian, Editor: Louw, Eric, Editor: Sesanti, Simphiwe, Editor: Wasserman, Herman, HSRC Press, Paperback, 480 Seiten, Publiziert: 2008-09-05T00:00:01Z, Produktgruppe: Book… Meer...

LU - LuxemburgVerzendingskosten:Usually ships within 4 to 6 weeks. (EUR 0.00) Amazon Global Store UK
5
bestellen
bij alibris.com
$ 62,00
(ongeveer € 56,96)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Hadland, Adrian [Editor]; Louw, Eric [Editor]; Sesanti, Simphiwe [Editor]; Wasserman, Herman [Editor];:
Power, Politics and Identity in South African Media - eerste uitgave

2008, ISBN: 9780796922021

pocketboek

Paperback, Used, very good, [ED: 1], collectible, Wraps are a bit shelf rubbed. a clean copy, neat and presentable. sound binding. very good copy. [SK], [PU: HSRC Press]

Verzendingskosten: EUR 0.00 Johannesburg, Chapter 1 Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Power, Politics and Identity in South African Media

South Africa offers a context for the study of the interrelationship between the media and identity. This title includes essays which explore various diverse elements of this interconnection. It focuses on how identities are constructed through the media.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Power, Politics and Identity in South African Media


EAN (ISBN-13): 9780796922021
ISBN (ISBN-10): 0796922020
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: HSRC Publishing
403 Bladzijden
Gewicht: 0,522 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-06-11T05:24:18+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-27T04:28:12+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780796922021

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7969-2202-0, 978-0-7969-2202-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: louw, wasserman
Titel van het boek: media politics, media power, selected papers, identity papers


< naar Archief...