ISBN: 9780802092489
The editing process is a vital part of virtually every form of media. Primarily associated with texts and written language, editing is equally essential, if less examined, in regard to vi… Meer...
Indigo.ca new Free shipping on orders above $25. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9780802092489
The editing process is a vital part of virtually every form of media. Primarily associated with texts and written language, editing is equally essential, if less examined, in regard to vi… Meer...
BetterWorldBooks.com used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
2003, ISBN: 9780802092489
Sociale wetenschappen, [PU: University of Toronto Press]
proxis.com |
2003, ISBN: 9780802092489
Mens en Maatschappij, [PU: University of Toronto Press]
proxis.com |
2008, ISBN: 9780802092489
Strategies in the Production and Reception of the Visual, Buch, Hardcover, [PU: University of Toronto Press], University of Toronto Press, 2008
lehmanns.de Verzendingskosten:Titel z.Zt. nicht lieferbar. (EUR 9.95) Details... |
ISBN: 9780802092489
The editing process is a vital part of virtually every form of media. Primarily associated with texts and written language, editing is equally essential, if less examined, in regard to vi… Meer...
ISBN: 9780802092489
The editing process is a vital part of virtually every form of media. Primarily associated with texts and written language, editing is equally essential, if less examined, in regard to vi… Meer...
2003
ISBN: 9780802092489
Sociale wetenschappen, [PU: University of Toronto Press]
2003, ISBN: 9780802092489
Mens en Maatschappij, [PU: University of Toronto Press]
2008, ISBN: 9780802092489
Strategies in the Production and Reception of the Visual, Buch, Hardcover, [PU: University of Toronto Press], University of Toronto Press, 2008
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Editing the Image
EAN (ISBN-13): 9780802092489
ISBN (ISBN-10): 0802092489
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: University of Toronto Press
238 Bladzijden
Gewicht: 0,567 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-12T04:18:51+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-01-20T18:58:22+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780802092489
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8020-9248-9, 978-0-8020-9248-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: legge, mark cheetham, soussloff catherine
Titel van het boek: problems editing, product image, reception, the, november
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781442687967 Editing the Image (Mark Cheetham; Elizabeth Legge; Catherine M. Soussloff)
< naar Archief...