ISBN: 9780803971912
Paperback, [PU: SAGE Publications Inc], Ethical and social issues in marketing and consumer behaviour are the focus of this book. Leading scholars in marketing discuss controversial, cutt… Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
1995, ISBN: 9780803971912
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: SAGE Publications, Inc], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. InhaltsverzeichnisIntroductio… Meer...
booklooker.de |
1995, ISBN: 0803971915
[EAN: 9780803971912], Neubuch, [PU: SAGE Publications Inc], New Book. Shipped from UK. Established seller since 2000., Books
AbeBooks.de Books2Anywhere, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 33.12 Details... |
1995, ISBN: 9780803971912
Buch, Softcover, [PU: SAGE Publications Inc], SAGE Publications Inc, 1995
lehmanns.de Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 9.95) Details... |
ISBN: 9780803971912
Paperback. Very Good., 3
Biblio.co.uk |
ISBN: 9780803971912
Paperback, [PU: SAGE Publications Inc], Ethical and social issues in marketing and consumer behaviour are the focus of this book. Leading scholars in marketing discuss controversial, cutt… Meer...
1995, ISBN: 9780803971912
[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: SAGE Publications, Inc], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. InhaltsverzeichnisIntroductio… Meer...
1995
ISBN: 0803971915
[EAN: 9780803971912], Neubuch, [PU: SAGE Publications Inc], New Book. Shipped from UK. Established seller since 2000., Books
1995, ISBN: 9780803971912
Buch, Softcover, [PU: SAGE Publications Inc], SAGE Publications Inc, 1995
ISBN: 9780803971912
Paperback. Very Good., 3
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing and Consumer Research in the Public Interest
EAN (ISBN-13): 9780803971912
ISBN (ISBN-10): 0803971915
pocket book
Verschijningsjaar: 1995
Uitgever: SAGE Publications Inc
240 Bladzijden
Gewicht: 0,363 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-26T19:38:25+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-11-17T22:58:06+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780803971912
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8039-7191-5, 978-0-8039-7191-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: ron paul, hill
Titel van het boek: public marketing, research consumer behavior, interest
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780803971905 Marketing and Consumer Research in the Public Interest (Ronald Paul Hill)
< naar Archief...