- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,65, hoogste prijs: € 86,95, gemiddelde prijs: € 60,67
1
Marketing and Consumer Research in the Public Interest - Ronald Paul Hill
bestellen
bij BookDepository.com
€ 68,86
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ronald Paul Hill:

Marketing and Consumer Research in the Public Interest - pocketboek

ISBN: 9780803971912

Paperback, [PU: SAGE Publications Inc], Ethical and social issues in marketing and consumer behaviour are the focus of this book. Leading scholars in marketing discuss controversial, cutt… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
Hill, R: Marketing and Consumer Research in the Public Inter - Hill, Ronald Paul
bestellen
bij booklooker.de
€ 86,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Hill, Ronald Paul:

Hill, R: Marketing and Consumer Research in the Public Inter - pocketboek

1995, ISBN: 9780803971912

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: SAGE Publications, Inc], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. InhaltsverzeichnisIntroductio… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 70,39
(ongeveer € 62,36)
verzending: € 33,121
bestellenGesponsorde link
Hill, Ronald Paul:
Marketing and Consumer Research in the Public Interest - pocketboek

1995

ISBN: 0803971915

[EAN: 9780803971912], Neubuch, [PU: SAGE Publications Inc], New Book. Shipped from UK. Established seller since 2000., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 33.12 Books2Anywhere, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Rating: 5 (von 5)]
4
Marketing and Consumer Research in the Public Interest - Ronald Paul Hill
bestellen
bij lehmanns.de
€ 82,55
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Ronald Paul Hill:
Marketing and Consumer Research in the Public Interest - pocketboek

1995, ISBN: 9780803971912

Buch, Softcover, [PU: SAGE Publications Inc], SAGE Publications Inc, 1995

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 9.95)
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,76
(ongeveer € 2,65)
verzending: € 7,901
bestellenGesponsorde link
Paul Hill, Ronald:
Marketing and Consumer Research in the Public Interest - pocketboek

ISBN: 9780803971912

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 7.90 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing and Consumer Research in the Public Interest

Ethical and social issues in marketing and consumer behaviour are the focus of this book. Leading scholars in marketing discuss controversial, cutting-edge theoretical approaches to investigating public interest. They examine difficult consumption issues such as substance abuse and grieving customers as well as media issues like portrayal of minority groups, target marketing and the impact that idealized images has on consumers' perceptions of their lives. The book concludes with a discussion of legislative and social marketing issues including green buying practices, consumer rights, warning labels and product safety.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing and Consumer Research in the Public Interest


EAN (ISBN-13): 9780803971912
ISBN (ISBN-10): 0803971915
pocket book
Verschijningsjaar: 1995
Uitgever: SAGE Publications Inc
240 Bladzijden
Gewicht: 0,363 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-26T19:38:25+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-11-17T22:58:06+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780803971912

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8039-7191-5, 978-0-8039-7191-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: ron paul, hill
Titel van het boek: public marketing, research consumer behavior, interest


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780803971905 Marketing and Consumer Research in the Public Interest (Ronald Paul Hill)


< naar Archief...