- 5 resultaten
laagste prijs: € 30,57, hoogste prijs: € 150,50, gemiddelde prijs: € 84,15
1
Time and Media Markets (Lea's Communication Series)
bestellen
bij amazon.de
€ 30,57
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Time and Media Markets (Lea's Communication Series) - eerste uitgave

2002, ISBN: 9780805841138

gebonden uitgave

Taylor & Francis Inc, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 190 Seiten, Publiziert: 2002-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: YES882623, 1.12 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Jour… Meer...

Gut Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Ammareal - Professional
2
Time and Media Markets (Lea's Communication Series)
bestellen
bij amazon.de
€ 118,30
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Time and Media Markets (Lea's Communication Series) - eerste uitgave

2002, ISBN: 9780805841138

gebonden uitgave

Taylor & Francis Inc, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 190 Seiten, Publiziert: 2002-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: YES882623, 1.12 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Jour… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) SerendipityBooksLtd
3
Time and Media Markets (Lea's Communication Series)
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 34,95
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Time and Media Markets (Lea's Communication Series) - eerste uitgave

2002

ISBN: 9780805841138

gebonden uitgave

Taylor & Francis Inc, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 190 Seiten, Publiziert: 2002-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: YES882623, 1.12 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medi… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Ultimate Treasures DE
4
Time and Media Markets (Lea's Communication Series)
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 86,41
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Time and Media Markets (Lea's Communication Series) - eerste uitgave

2002, ISBN: 9780805841138

gebonden uitgave

Taylor & Francis Inc, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 190 Seiten, Publiziert: 2002-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: YES882623, 1.12 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Medi… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
5
bestellen
bij ZVAB.com
€ 150,50
verzending: € 4,641
bestellenGesponsorde link
Alan B. Albarran, Angel Arrese:
Time and Media Markets - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 080584113X

[EAN: 9780805841138], Neubuch, [SC: 4.64], [PU: Taylor & Francis 2002-08-12, Mahwah, N.J. |London], Language: ENG, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.64 Blackwell's, Oxford, OX, United Kingdom [8052444] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Time and Media Markets (Lea's Communication Series)

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based on considerations of time. Contributions from an international set of authors analyze time constraints and competition between different media; the quantity and quality of time spent in media consumption, audience and readership time valuation/costing/pricing; and the emergence of new media businesses around individual time management. <BR> Specific topics examined in the volume include: <BR> * a philosophical look at the concept of time and its application to media markets; <BR> * temporal aspects of media distribution for the media industries, and how time affects their activities; <BR> * the impact of increasing media industry consolidation and convergence on managerial effectiveness; <BR> * approaches to time by CNN and its various cache of news channels, in a managerial context; <BR> * the application of niche theory as a framework to examine competition between the Internet and television; <BR> * Internet access in the United Kingdom and Europe, examining the cost of time for online access; <BR> * the exchange of time and money in the television market for advertising; and<BR> * a summary of research and an agenda for future research on the topic of time's role in the media industry and markets. <BR> With its origins in the third World Media Economics conference, held in 2000, "Time and Media Markets" is a distinctive and important collection appropriate for scholars and advanced students in media management and economics.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Time and Media Markets (Lea's Communication Series)


EAN (ISBN-13): 9780805841138
ISBN (ISBN-10): 080584113X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Albarran, Alan B. Arrese, Angel, Taylor & Francis Inc
192 Bladzijden
Gewicht: 0,426 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-27T10:55:42+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-08T18:06:53+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780805841138

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8058-4113-X, 978-0-8058-4113-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: albarran, reca, allan lawrence
Titel van het boek: media, lea


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781138861299 Time And Media Markets (Alan B. Albarran; Angel Arrese Reca)


< naar Archief...