- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,75, hoogste prijs: € 55,84, gemiddelde prijs: € 26,27
1
High Tech, High Touch : Library Customer Service Through Technology by Todd, Jurewicz, Lynn Cutler - Todd, Jurewicz, Lynn Cutler
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 5,75
bestellenGesponsorde link
Todd, Jurewicz, Lynn Cutler:

High Tech, High Touch : Library Customer Service Through Technology by Todd, Jurewicz, Lynn Cutler - gebruikt boek

ISBN: 9780838908600

Supported by narrative description and screen shots, this is a springboard for designing customized library systems that address unique local service issues. Library directors, branch man… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
High Tech, High Touch: Library Customer Service Through Technology - Jurewicz, Lynn, Cutler, Todd
bestellen
bij amazon.de
€ 55,84
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Jurewicz, Lynn, Cutler, Todd:

High Tech, High Touch: Library Customer Service Through Technology - pocketboek

2003, ISBN: 9780838908600

American Library Association, Taschenbuch, 142 Seiten, Publiziert: 2003-07-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.64 kg, Bibliotheks- & Informationswissenschaft, Sozialwissenschaft, Kategor… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 7,50
(ongeveer € 6,65)
verzending: € 8,871
bestellenGesponsorde link
Cutler, Todd, Jurewicz, Lynn:
High Tech, High Touch : Library Customer Service Through Technology - gebruikt boek

ISBN: 9780838908600

American Library Association. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., American Library … Meer...

Verzendingskosten: EUR 8.87 Better World Books
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 46,23
(ongeveer € 42,57)
verzending: € 18,411
bestellenGesponsorde link
Lynn Jurewicz, Todd Cutler:
High Tech, High Touch: Library Customer Service Through Technology - pocketboek

2003, ISBN: 9780838908600

Amer Library Assn, 2003-07-01. Paperback. Used:Good., Amer Library Assn, 2003-07-01, 0

Verzendingskosten: EUR 18.41 Ergodebooks
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 22,33
(ongeveer € 20,56)
verzending: € 18,411
bestellenGesponsorde link
Lynn Jurewicz; Todd Cutler:
High Tech, High Touch: Library Customer Service Through Technology - pocketboek

2003, ISBN: 9780838908600

Amer Library Assn, 2003-07. Paperback. Good., Amer Library Assn, 2003-07, 2.5

Verzendingskosten: EUR 18.41 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
High Tech, High Touch: Library Customer Service Through Technology

Supported by narrative description and screen shots, this is a springboard for designing customized library systems that address unique local service issues. Library directors, branch managers, and department heads can automate the most tedious library tasks while improving customer service and saving staff time.

Gedetalleerde informatie over het boek. - High Tech, High Touch: Library Customer Service Through Technology


EAN (ISBN-13): 9780838908600
ISBN (ISBN-10): 0838908608
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: American Library Association
160 Bladzijden
Gewicht: 0,290 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-17T22:03:54+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-04-10T23:03:13+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780838908600

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8389-0860-8, 978-0-8389-0860-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: cutler, jurewicz
Titel van het boek: tom touch, customer service, high tech


< naar Archief...