- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,01, hoogste prijs: € 12,99, gemiddelde prijs: € 9,09
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 5,01
verzending: € 6,001
bestellenGesponsorde link
Michael Czinkota, Ilkka Ronkainen et John Tarrant:

The Global Marketing Imperative - pocketboek

1995, ISBN: 0844230103

[EAN: 9780844230108], Near Fine, [PU: McGraw-Hill], Ancien livre de bibliothèque. Légères traces d'usure sur la couverture. Salissures sur la tranche. Sans jaquette. Couverture différente… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.00 Ammareal, Morangis, France [63929678] [Rating: 5 (von 5)]
2
The Global Marketing Imperative - Czinkota, Michael R., John Tarrant and Ilkka A. Ronkainen
bestellen
bij booklooker.de
€ 8,90
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link

Czinkota, Michael R., John Tarrant and Ilkka A. Ronkainen:

The Global Marketing Imperative - pocketboek

2001, ISBN: 9780844230108

[PU: NTC Publishing Group,U.S.], 320 Seiten 22,6 x 15,2 x 2,1 cm, Taschenbuch Exemplar aus einer wissenchaftlichen Bibliothek Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre Sofort verfügbar / daily shippi… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.90) Mosakowski GbR
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 12,99
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link
Czinkota, Michael R., John Tarrant and Ilkka A. Ronkainen:
The Global Marketing Imperative - pocketboek

1996

ISBN: 0844230103

[EAN: 9780844230108], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: NTC Publishing Group,U.S., 01.03.1996.], 320 Seiten Exemplar aus einer wissenchaftlichen Bibliothek Sprache: Englisch Gewicht in … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 2.90 Mosakowski GbR, Florstadt, Germany [51070922] [Rating: 5 (von 5)]
4
The Global Marketing Imperative - Czinkota, Michael, Ronkainen, Ilkka, Tarrant, John
bestellen
bij ZVAB.com
€ 5,55
verzending: € 22,621
bestellenGesponsorde link
Czinkota, Michael, Ronkainen, Ilkka, Tarrant, John:
The Global Marketing Imperative - pocketboek

1996, ISBN: 0844230103

[EAN: 9780844230108], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 22.62], [PU: McGraw-Hill], Very Good condition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 22.62 Wonder Book, Frederick, MD, U.S.A. [8895] [Rating: 5 (von 5)]
5
The Global Marketing Imperative  Auflage: 2nd - Czinkota, Michael R., John Tarrant and Ilkka A. Ronkainen
bestellen
bij buchfreund.de
€ 12,99
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link
Czinkota, Michael R., John Tarrant and Ilkka A. Ronkainen:
The Global Marketing Imperative Auflage: 2nd - pocketboek

2001, ISBN: 9780844230108

Auflage: 2nd 320 Seiten 22,6 x 15,2 x 2,1 cm, Taschenbuch Exemplar aus einer wissenchaftlichen Bibliothek Versand D: 2,90 EUR , [PU:NTC Publishing Group,U.S.,]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.90) Mosakowski GbR, 61197 Florstadt

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Global Marketing Imperative

Alerts every business--whether current customers are local, domestic, or international--to the window of opportunity open to those willing to explore global markets Brings you quickly up to speed on the essentials of international marketing that will make for smoother sailing overseas Shows you how to strike back when world competitors more into your territory and shrink your market Serves as a guide to little-known sources of financing and credit to back your international venture Explains all the strategic alternatives for going global--from exporting and licensing to distributorships and joint ventures Helps you present, promote, and price your products and services to appeal to multiple world markets Introduces you to the mysterious world of countertrade--and shows how successful businesses barter cars for coffee and computers for carpets and turn them into cash Equips you to ride out the risks and reap the rewards of world-class entrepreneurship

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Global Marketing Imperative


EAN (ISBN-13): 9780844230108
ISBN (ISBN-10): 0844230103
pocket book
Verschijningsjaar: 1996
Uitgever: McGraw-Hill Companies

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-14T10:40:35+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-14T20:53:01+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780844230108

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8442-3010-3, 978-0-8442-3010-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: tarrant, michael john
Titel van het boek: global marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780844235509 The Global Marketing Imperative: How to Enter and Build International Markets (Czinkota, Michael R, and Tarrant, John, and Ronkainen, Ilkka A)


< naar Archief...