- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,89, hoogste prijs: € 20,00, gemiddelde prijs: € 5,81
1
The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy: Bew Aooriacges - William Drake, Richard Adler
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 20,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
William Drake, Richard Adler:

The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy: Bew Aooriacges - pocketboek

ISBN: 0898432243

[SR: 1501472], Taschenbuch, [EAN: 9780898432244], Brookings Institution, Brookings Institution, Book, [PU: Brookings Institution], Brookings Institution, 58317011, Werbung, 58316011, Mark… Meer...

  - Gebraucht Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (soferne Lieferung möglich) (EUR 3.00) IdeasGaloreEU
2
The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - Drake, William / Adler, Richard
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
$ 3,46
(ongeveer € 3,04)
bestellenGesponsorde link

Drake, William / Adler, Richard:

The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - gebruikt boek

ISBN: 9780898432244

This book examines the changes in the commercial and political advertising systems prompted by the new interactive media, and significant issues raised by the new economics gaining consum… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
(ongeveer € 4,17)
bestellenGesponsorde link
Drake, William / Adler, Richard:
The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - nieuw boek

ISBN: 9780898432244

This book examines the changes in the commercial and political advertising systems prompted by the new interactive media, and significant issues raised by the new economics gaining consum… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij Biblio.com
$ 1,00
(ongeveer € 0,89)
verzending: € 3,531
bestellenGesponsorde link
Adler, Richard, Drake, William:
The Future of Advertising : New Approaches to the Attention Economy - gebruikt boek

ISBN: 9780898432244

The Aspen Institute. Used - Very Good. Great condition for a used book! Minimal wear. 100% Money Back Guarantee. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits worl… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 3.53 Better World Books
5
bestellen
bij alibris.com
€ 0,95
bestellenGesponsorde link
Adler, Richard, Drake, William:
The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy - pocketboek

1998, ISBN: 9780898432244

Trade paperback, Gebraucht, sehr guter Zustand, Great condition for a used book! Minimal wear. Shipped to over one million happy customers. Your purchase benefits world literacy!, [PU: Br… Meer...

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Better World Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Future of Advertising: New Approaches to the Attention Economy: Bew Aooriacges


EAN (ISBN-13): 9780898432244
ISBN (ISBN-10): 0898432243
pocket book
Verschijningsjaar: 1998
Uitgever: Aspen Institute

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-25T21:40:40+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-11-06T17:16:31+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780898432244

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-89843-224-3, 978-0-89843-224-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: adler, drake richard, william drake
Titel van het boek: attention economy, future


< naar Archief...