- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,63, hoogste prijs: € 29,00, gemiddelde prijs: € 17,84
1
The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn'T, What's Fake, and Why - Harris, Godfrey
bestellen
bij amazon.de
€ 29,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Harris, Godfrey:

The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn'T, What's Fake, and Why - pocketboek

2004, ISBN: 9780935047509

Americas Group, Taschenbuch, Publiziert: 2004-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.94 kg, Werbung, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Fremdsprachige Bücher, … Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
2
bestellen
bij alibris.com
$ 22,75
(ongeveer € 20,94)
verzending: € 3,671
bestellenGesponsorde link

Harris, Godfrey:

The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn't, What's Fake, and Why - pocketboek

2004, ISBN: 9780935047509

Trade paperback, Good. No dust jacket as issued., Business|Economics, Very good ex-library book with the usual stamps & numbers. Cover shows corner, edge & scuffing wear and has a slight … Meer...

Verzendingskosten: EUR 3.67 McClelland, IA, DeesBooks
3
The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn'T, What's Fake, and Why - Harris, Godfrey
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,63
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Harris, Godfrey:
The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn'T, What's Fake, and Why - pocketboek

2004

ISBN: 0935047506

[EAN: 9780935047509], [PU: Americas Group], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 15,91
(ongeveer € 14,64)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Godfrey Harris:
The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn'T, What's Fake, and Why - pocketboek

2004, ISBN: 9780935047509

Americas Group, 2004-03-01. Paperback. Used:Good., Americas Group, 2004-03-01, 0

Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) Ergodebooks
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 22,99
(ongeveer € 21,01)
verzending: € 19,201
bestellenGesponsorde link
Godfrey Harris:
The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn'T, What's Fake, and Why - pocketboek

2004, ISBN: 9780935047509

Americas Group, 2004-03-01. Paperback. Good., Americas Group, 2004-03-01, 2.5

Verzendingskosten: EUR 19.20 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Hottest Ideas in Word of Mouth Advertising: What Works, What Doesn'T, What's Fake, and Why


EAN (ISBN-13): 9780935047509
ISBN (ISBN-10): 0935047506
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Americas Group

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-05T07:30:41+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-11T20:53:10+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780935047509

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-935047-50-6, 978-0-935047-50-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: godfrey harris
Titel van het boek: ideas, advertising, word mouth, what the fake


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781852525057 Hottest Ideas in Word-of-mouth Advertising (Godfrey Harris)


< naar Archief...