- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,07, hoogste prijs: € 26,17, gemiddelde prijs: € 19,08
1
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 11,07
bestellenGesponsorde link
Wells, Tina:

Chasing Youth Culture and Getting It Right: How Your Business Can Profit By Tapping Today's Most Powerful Trendsetters and Tastemakers - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 9781118004050

hardcover, Connecting readers with great books since 1972! Used textbooks may not include companion materials such as access codes, etc. May have some wear or writing/highlighting. We shi… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Carrollton, TX, HPB-Red
2
Chasing Youth Culture and Getting it Right How Your Business Can Profit by Tapping Today`s Most Powerful Trendsetters and Tastemakers - Wells, Tina
bestellen
bij booklooker.de
€ 23,05
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Wells, Tina:

Chasing Youth Culture and Getting it Right How Your Business Can Profit by Tapping Today`s Most Powerful Trendsetters and Tastemakers - eerste uitgave

2011, ISBN: 9781118004050

[PU: John Wiley & Sons], Gepflegter, sauberer Zustand. Außen: vergilbt. 10043045/2, DE, [SC: 3.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches Angebot, 1. Auflage, Banküberweisung, Kreditkarte, Pa… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 3.00) Buchpark GmbH
3
Chasing Youth Culture and Getting it Right How Your Business Can Profit by Tapping Today`s Most Powerful Trendsetters and Tastemakers - Wells, Tina
bestellen
bij booklooker.de
€ 18,15
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Wells, Tina:
Chasing Youth Culture and Getting it Right How Your Business Can Profit by Tapping Today`s Most Powerful Trendsetters and Tastemakers - eerste uitgave

2011

ISBN: 9781118004050

[PU: John Wiley & Sons], Gepflegter, sauberer Zustand. Außen: vergilbt. 10043045/2, DE, [SC: 3.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches Angebot, 1. Auflage, Banküberweisung, PayPal, Klarna-… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 3.00) Buchpark GmbH
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 26,17
verzending: € 27,371
bestellenGesponsorde link
Wells, Tina:
Chasing Youth Culture and Getting it Right: How Your Business Can Profit by Tapping Today's Most Powerful Trendsetters and Tastemakers - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 1118004051

[EAN: 9781118004050], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Wiley], very good, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 27.37 Big Bill's Books, Austin, TX, U.S.A. [74145536] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 16,97
bestellenGesponsorde link
Wells, Tina:
Chasing Youth Culture and Getting It Right: How Your Business Can Profit By Tapping Today's Most Powerful Trendsetters and Tastemakers - gesigneerd exemplaar

2011, ISBN: 9781118004050

gebonden uitgave

Hardcover, Like New, collectible, Signed by Author., [PU: Wiley]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Houston, TX, Your Online Bookstore

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Wells, T: Chasing Youth Culture and Getting it Right

Understand and market to the newest wave of millennials Whether you're a business professional trying to decode the $43 billion youth market, a marketer looking for a message that connects, or an entrepreneur trying to develop youth-oriented products, Chasing Youth Culture and Getting It Right gives you an unparalleled field guide to the newest wave of millennials and their mindsets. Inside this unique book, you'll meet four major tribes-the Wired Techie, The Conformist But Somewhat Paradoxical Preppy, The Always-Mellow Alternative, and The Cutting-Edge Independent-and understand their key traits, likes and dislikes, and what kind of adult they will likely become. * Includes many examples of companies, brands, and organizations who chased the youth demographic and got it right, or who failed to nail their audience * Understand such concepts as Warholism, Tweenabees, Hand-me-ups, Massclusivity, The Facebook Effect, and Instantity * Author has won many honors and much media recognition as a young entrepreneur and youth marketer to watch Want to understand the next generation? Get Chasing Youth Culture and Getting It Right and discover how to reach this fascinating and elusive demographic.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Wells, T: Chasing Youth Culture and Getting it Right


EAN (ISBN-13): 9781118004050
ISBN (ISBN-10): 1118004051
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: John Wiley & Sons Inc
224 Bladzijden
Gewicht: 0,417 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-02-20T23:11:10+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-30T12:50:01+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781118004050

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-118-00405-1, 978-1-118-00405-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: wells, tina, martin egg
Titel van het boek: business, edition, chasing, how right, sex and culture, tastemakers


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781118061558 Chasing Youth Culture and Getting it Right (Tina Wells)


< naar Archief...