- 5 resultaten
laagste prijs: € 22,99, hoogste prijs: € 31,52, gemiddelde prijs: € 27,70
1
Luxury China: Market Opportunities and Potential Michel Chevalier Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 22,99
bestellenGesponsorde link

Luxury China: Market Opportunities and Potential Michel Chevalier Author - nieuw boek

2015, ISBN: 9781118181546

A guide to reaching and profiting from China's expanding luxury consumer class China's growing consumer base and expanding economy means more disposable income for more Chinese citizens.… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Luxury China : Market Opportunities and Potential - Yozo Hasegawa
bestellen
bij hive.co.uk
£ 27,19
(ongeveer € 31,52)
bestellenGesponsorde link

Yozo Hasegawa:

Luxury China : Market Opportunities and Potential - nieuw boek

2015, ISBN: 9781118181546

A guide to reaching and profiting from China's expanding luxury consumer classChina's growing consumer base and expanding economy means more disposable income for more Chinese citizens. T… Meer...

No. 9781118181546. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Luxury China - Michel Chevalier/ Pierre Xiao Lu
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 27,99
verzending: € 7,501
bestellenGesponsorde link
Michel Chevalier/ Pierre Xiao Lu:
Luxury China - nieuw boek

ISBN: 9781118181546

*Luxury China* - Market Opportunities and Potential / epub eBook für 27.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Wirtschaft, John Wiley & Sons

9781118181546. Verzendingskosten:In stock (Download), , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., zzgl. Versandkosten. (EUR 7.50)
4
Luxury China - Michel Chevalier; Pierre Xiao Lu
bestellen
bij lehmanns.de
€ 27,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Michel Chevalier; Pierre Xiao Lu:
Luxury China - eerste uitgave

2011, ISBN: 9781118181546

Market Opportunities and Potential, eBooks, eBook Download (EPUB), 1. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2011

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Luxury China - Michel Chevalier/ Pierre Xiao Lu
bestellen
bij eBook.de
€ 27,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Michel Chevalier/ Pierre Xiao Lu:
Luxury China - nieuw boek

ISBN: 9781118181546

Luxury China - Market Opportunities and Potential: ab 27.99 € eBooks > Wirtschaft John Wiley & Sons eBook als epub, John Wiley & Sons

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Luxury China


EAN (ISBN-13): 9781118181546
ISBN (ISBN-10): 1118181549
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: John Wiley & Sons
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-05-08T21:45:29+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-15T07:21:49+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781118181546

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-118-18154-9, 978-1-118-18154-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dumas, toledano, michel pierre, chevalier, cheval, xiao xiao, hasegawa
Titel van het boek: chimie appliquee aux arts, luxury, michel china, chevalier


Gegevens van de uitgever

Auteur: Michel Chevalier; Pierre Xiao Lu
Titel: Luxury China - Market Opportunities and Potential
Uitgeverij: Wiley; John Wiley & Sons
272 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2011-09-29
Taal: Engels
25,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Business & Management; Einzelhandel; Marketing; Retailing; Wirtschaft u. Management; Einzelhandel; BB

Foreword ix Introduction xi Chapter 1: Challenges and Market Size 1 Case study: Alfred Dunhill 19 Chapter 2: The Chinese Luxury Client 29 Case study: Shanghai Tang 45 Chapter 3: Chinese Consumer Attitudes Toward Luxury53 Case study: Rolex in China 77 Chapter 4: How to Distribute in China 85 Case study: Shiatzy Chen 99 Chapter 5: Retailing and Licensing in China 105 Case study: Louis Vuitton in China 125 Chapter 6: Communication and Advertising 137 Case study: The War of the Spirits 165 Chapter 7: Brand Protection and Counterfeit Activities175 Case study: Liuli Gongfang: Breaking into Luxury by way of Glass189 Appendices 195 Bibliography 241 Index 245

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789571352053 Luxury China (Chevalier, Michel)


< naar Archief...