- 5 resultaten
laagste prijs: € 25,86, hoogste prijs: € 28,99, gemiddelde prijs: € 27,57
1
The Theory of Advertising: A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertising - Walter Dill Scott
bestellen
bij amazon.de
€ 28,80
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Walter Dill Scott:

The Theory of Advertising: A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertising - pocketboek

ISBN: 1141512335

Taschenbuch, [EAN: 9781141512331], Nabu Press, Nabu Press, Book, [PU: Nabu Press], Nabu Press, This is a reproduction of a book published before 1923. This book may have occasional imperf… Meer...

Neuware. Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Der Artikel ist bald verfügbar. Sichern Sie sich jetzt Ihr Exemplar! (EUR 0.00) Amazon.de
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 25,86
verzending: € 11,841
bestellenGesponsorde link

Walter Dill Scott:

The Theory of Advertising A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertising - pocketboek

ISBN: 1141512335

[EAN: 9781141512331], Neubuch, [PU: Nabu Press], WALTER DILL SCOTT,WORLD,ADVERTISING, This item is printed on demand. Paperback. 252 pages. Dimensions: 9.7in. x 7.4in. x 0.5in.This is a r… Meer...

  - NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 11.84 BuySomeBooks, Las Vegas, NV, U.S.A. [52360437] [Rating: 5 (von 5)]
3
The Theory of Advertising - Walter Dill Scott
bestellen
bij BookDepository.com
€ 28,33
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Walter Dill Scott:
The Theory of Advertising - pocketboek

ISBN: 9781141512331

Paperback, [PU: BiblioLife, LLC], This is a reproduction of a book published before 1923. This book may have occasional imperfections such as missing or blurred pages, poor pictures, erra… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
THEORY OF ADVERTISING - Scott, W
bestellen
bij Averdo.com
€ 25,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Scott, W:
THEORY OF ADVERTISING - pocketboek

2010, ISBN: 9781141512331

Erscheinungsdatum: 01/2010, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: The Theory of Advertising: A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation … Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 28,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Scott, Walter Dill:
The Theory of Advertising: A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertising - nieuw boek

2010, ISBN: 1141512335

Kartoniert / Broschiert HISTORY / General, mit Schutzumschlag neu, [PU:Nabu Press]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Theory of Advertising: A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertising

This is a reproduction of a book published before 1923. This book may have occasional imperfections such as missing or blurred pages, poor pictures, errant marks, etc. that were either part of the original artifact, or were introduced by the scanning process. We believe this work is culturally important, and despite the imperfections, have elected to bring it back into print as part of our continuing commitment to the preservation of printed works worldwide. We appreciate your understanding of the imperfections in the preservation process, and hope you enjoy this valuable book.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Theory of Advertising: A Simple Exposition of the Principles of Psychology in Their Relation to Successful Advertising


EAN (ISBN-13): 9781141512331
ISBN (ISBN-10): 1141512335
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Nabu Press
250 Bladzijden
Gewicht: 0,454 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-05-04T20:22:22+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2019-10-12T22:27:56+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781141512331

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-141-51233-5, 978-1-141-51233-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dill, scott
Titel van het boek: psychology advertising, the principles psychology


< naar Archief...