- 5 resultaten
laagste prijs: € 30,59, hoogste prijs: € 131,63, gemiddelde prijs: € 97,54
1
Strategic Thinking In Tactical Times
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 171,59
(ongeveer € 110,19)
bestellenGesponsorde link

Strategic Thinking In Tactical Times - nieuw boek

ISBN: 9781403934062

The premise of the book is to provide insight into new ways through which corporations create and execute strategies. It is the result of a 24-hour intensive workshop that brought togethe… Meer...

  - new Free shipping on orders above $25. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Strategic Thinking in Tactical Times - Joseph DiVanna
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 141,00
(ongeveer € 131,63)
verzending: € 16,801
bestellenGesponsorde link

Joseph DiVanna:

Strategic Thinking in Tactical Times - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 9781403934062

The premise of the book is to provide insight into new ways through which corporations create and execute strategies. It is the result of a 24-hour intensive workshop that brought togethe… Meer...

Nr. 6740746. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 Wochen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.80)
3
Strategic Thinking in Tactical Times - J. DiVanna; F. Austin
bestellen
bij palgrave.com
€ 106,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
J. DiVanna; F. Austin:
Strategic Thinking in Tactical Times - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781403934062

The premise of the book is to provide insight into new ways through which corporations create and execute strategies. It is the result of a 24-hour intensive workshop that brought togethe… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
4
Strategic Thinking In Tactical Times
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 157,50
(ongeveer € 108,28)
bestellenGesponsorde link
Strategic Thinking In Tactical Times - nieuw boek

ISBN: 9781403934062

The premise of the book is to provide insight into new ways through which corporations create and execute strategies. It is the result of a 24-hour intensive workshop that brought togethe… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Strategic Thinking in Tactical Times - J. Divanna
bestellen
bij Rakuten.fr
€ 30,59
verzending: € 4,791
bestellenGesponsorde link
J. Divanna:
Strategic Thinking in Tactical Times - gebruikt boek

ISBN: 9781403934062

Livre, [PU: Palgrave Macmillan]

  - Verzendingskosten:France. (EUR 4.79) Priceminister

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Thinking In Tactical Times

The premise of the book is to provide insight into new ways through which corporations create and execute strategies. It is the result of a 24-hour intensive workshop that brought together over twenty strategy practitioners from multiple industries. They were asked to consider the proposition that strategy is shifting from a product of an elite group of people within the firm to a process that aggregates strategic thinking from all levels of the firm.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Thinking In Tactical Times


EAN (ISBN-13): 9781403934062
ISBN (ISBN-10): 1403934061
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Palgrave
158 Bladzijden
Gewicht: 0,349 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-06T01:31:34+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-10-09T16:13:41+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781403934062

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4039-3406-1, 978-1-4039-3406-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: strategic thinking, thinking time, tactical


Gegevens van de uitgever

Auteur: J. DiVanna; F. Austin
Titel: Corporations in the Global Economy; Strategic Thinking in Tactical Times
Uitgeverij: Palgrave Macmillan; Palgrave Macmillan UK
158 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2004-03-03
London; GB
Taal: Engels
128,39 € (DE)
131,99 € (AT)
142,00 CHF (CH)
Available
XXVIII, 158 p.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Strategisches Management; Verstehen; Agenda; boundary element method; competition; event; group; individual; proposition; sensing; STR; strategy; thinking; understanding; Business Strategy and Leadership; Optimieren; BC

Introduction PART 1: THE STRATEGIC INDIVIDUAL Developing the Strategic Mindset Embracing a Global Context Sensing the Market, Competitors, Customers and Opportunities PART 2: DEVELOPING THE STRATEGIC CORPORATE COMPETENCY Anticipating the Competition and Understanding Market Trends Devising Strategy Collaboratively Dealing with Ambiguity and Unpredictable Events PART 3: MOVING THE STRATEGIC AGENDA INTO ACTIONABLE INITIATIVES Moving Strategic Thinking into Tangible Tactical Actions Measuring the Results Making Strategic Thinking Contagious

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781349517084 Strategic Thinking In Tactical Times (Joseph A. DiVanna)


< naar Archief...