- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,79, hoogste prijs: € 96,25, gemiddelde prijs: € 20,76
1
bestellen
bij IberLibro.com
€ 1,95
verzending: € 41,431
bestellenGesponsorde link
Singh, S.:

Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 1403976228

[EAN: 9781403976222], usado, bom estado, [SC: 41.43], [PU: Palgrave Macmillan, U.S.A.], BUSINESS PRACTICES IN EMERGING AND RE-EMERGING MARKETS (HARDCOVER) WORLD TRADE UNIONS ECONOMICS INT… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 41.43 Abella Books, Sandy, UT, U.S.A. [50677161] [qualificação: 5 (de 5)]
2
bestellen
bij IberLibro.com
€ 1,91
verzending: € 40,651
bestellenGesponsorde link

Singh, S.:

Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 1403976228

[EAN: 9781403976222], usado, bom estado, [SC: 40.65], [PU: Palgrave Macmillan, U.S.A.], BUSINESS PRACTICES IN EMERGING AND RE-EMERGING MARKETS (HARDCOVER) WORLD TRADE UNIONS ECONOMICS INT… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 40.65 Abella Books, Sandy, UT, U.S.A. [50677161] [qualificação: 5 (de 5)]
3
bestellen
bij IberLibro.com
€ 1,89
verzending: € 40,291
bestellenGesponsorde link
Singh, S.:
Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets - gebonden uitgave, pocketboek

2008

ISBN: 1403976228

[EAN: 9781403976222], usado, bom estado, [SC: 40.29], [PU: Palgrave Macmillan, U.S.A.], BUSINESS PRACTICES IN EMERGING AND RE-EMERGING MARKETS (HARDCOVER) WORLD TRADE UNIONS ECONOMICS INT… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 40.29 Abella Books, Sandy, UT, U.S.A. [50677161] [qualificação: 5 (de 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,10
(ongeveer € 1,79)
verzending: € 16,911
bestellenGesponsorde link
Singh, S.:
Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9781403976222

U.S.A.: Palgrave Macmillan. Hardcover. 1403976228 Good condition. No interior writing or highlighting. Has coverwear scuffing. Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets (Har… Meer...

Verzendingskosten: EUR 16.91 Green Textbooks
5
Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets - S. Singh
bestellen
bij lehmanns.de
€ 96,25
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
S. Singh:
Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9781403976222

2008 ed., Hardcover, Buch, [PU: Palgrave Macmillan]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-20 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets

This book highlights the current business practices in the emerging markets of China, Ghana, India, Kenya, Nigeria and UAE, and explains how forces of global competition have set the culture of competitiveness and an era of consumerism.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets


EAN (ISBN-13): 9781403976222
ISBN (ISBN-10): 1403976228
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Palgrave Macmillan
259 Bladzijden
Gewicht: 0,413 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-07T17:20:24+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-04T20:52:44+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781403976222

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4039-7622-8, 978-1-4039-7622-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: fredriksson, parc, singh
Titel van het boek: emerging markets, simon, parc, business, practices looking


Gegevens van de uitgever

Auteur: S. Singh
Titel: Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets
Uitgeverij: Palgrave Macmillan; Palgrave Macmillan US
259 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2008-04-09
New York
Taal: Engels
109,99 € (DE)

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Internationale Wirtschaft; Internationale Wirtschaft, Internationales Management; Verstehen; business ethics; China; Emerging Markets; ethics; management; marketing; International Business; International Economics; Business Ethics; Development Economics; Internationale Wirtschaft; Unternehmensethik und soziale Verantwortung, CSR; Entwicklungsökonomie und Schwellenländer; EA; BC; EA

Introduction; Satyendra Singh   - PART I: THE EMERGING MARKETS - Market Liberalization in Emerging Economies: Changing Business Practices; Peter M. Lewa   - PART II: BUSINESS AND ETHICAL ORIENTATIONS   - Business Orientation, Brand Image, and Business Performance; Satyendra Singh   - Ethics and Profitability: Can They Coexist; Satyendra Singh   - Business Ethics and Marketing Practices in Nigeria; Taiwo Akinmayowa   - PART III: EMERGING LIFESTYLE AND CONSUMER BEHAVIOR   - Attitude of Indian Consumers towards Wine: Pleasure Versus Prescription; Satyendra Singh   - Culture, Creativity, and Advertising; Satyendra Singh& Kwaku Appiah-Adu   - PART IV: EMERGING BUSINESS PRACTICES   - Current Marketing Practices in Ghana; Kwaku Appiah-Adu and Satyendra Singh   - Performance Measurement of the International Joint Ventures (IJVs) in an Emerging Market; Gin Chong   - Two Case Studies: Harnessing Knowledge Capabilities in Emerging Markets: Off shoring and the Experience of Mac and Co.; Ajay Bhalla   - Change Management in Mast Africa Limited; Peter M. Lewa   - Conclusion

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781349536917 Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets (Singh, S.)


< naar Archief...