- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,31, hoogste prijs: € 55,67, gemiddelde prijs: € 38,43
1
As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series)
bestellen
bij awesomebooks.com
£ 35,99
(ongeveer € 41,42)
verzending: € 3,441
bestellenGesponsorde link

As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series) - nieuw boek

ISBN: 9781409407645

The use of popular music in advertising represents one of the most pervasive mergers of cultural and commercial objectives in the modern age. Steady public response to popular music in te… Meer...

No. 9781409407645. Verzendingskosten:3, (EUR 3.44)
2
As Heard on TV: Popular Music in Advertising
bestellen
bij wordery.com
£ 42,50
(ongeveer € 49,59)
bestellenGesponsorde link
As Heard on TV: Popular Music in Advertising - nieuw boek

ISBN: 9781409407645

The use of popular music in advertising represents one of the most pervasive mergers of cultural and commercial objectives in the modern age. Steady public response to popular music in te… Meer...

Nr. 9781409407645. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
As Heard on TV: Popular Music in Advertising - Bethany Klein
bestellen
bij BookDepository.com
€ 42,16
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bethany Klein:
As Heard on TV: Popular Music in Advertising - pocketboek

ISBN: 9781409407645

Paperback, [PU: Taylor & Francis Ltd], Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, and advertising creatives, this book considers the industrial changes that have… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
As Heard on TV: Popular Music in Advertising by Bethany Klein - Bethany Klein
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 55,67
bestellenGesponsorde link
Bethany Klein:
As Heard on TV: Popular Music in Advertising by Bethany Klein - gebruikt boek

ISBN: 9781409407645

Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, and advertising creatives, this book considers the industrial changes that have provided a foundation for the increase… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij ZVAB.com
€ 3,31
verzending: € 2,001
bestellenGesponsorde link
Bethany Klein:
As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series) - pocketboek

2010, ISBN: 1409407640

[EAN: 9781409407645], [SC: 2.0], [PU: Routledge], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the a… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 2.00 medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series)

Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, and advertising creatives, this book considers the industrial changes that have provided a foundation for the increased use of popular music in advertising, and explores issues and debates surrounding media alliances that blur cultural ambitions with commercial goals.

Gedetalleerde informatie over het boek. - As Heard on TV: Popular Music in Advertising (Ashgate Popular and Folk Music Series)


EAN (ISBN-13): 9781409407645
ISBN (ISBN-10): 1409407640
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: ASHGATE PUBLISHING
Gewicht: 0,356 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-03-13T12:36:50+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-05-05T09:35:44+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781409407645

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4094-0764-0, 978-1-4094-0764-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: klein
Titel van het boek: heard, advertising


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781315568058 As Heard on TV: Popular Music in Advertising


< naar Archief...