- 5 resultaten
laagste prijs: € 76,40, hoogste prijs: € 293,57, gemiddelde prijs: € 135,55
1
The Sage Handbook of Political Advertising - Lynda Lee Kaid
bestellen
bij booklooker.de
€ 76,40
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lynda Lee Kaid:

The Sage Handbook of Political Advertising - gebonden uitgave, pocketboek

2001, ISBN: 9781412917957

[ED: Gebundene Ausgabe], [PU: SAGE PUBN INC], Gebraucht - Sehr gut SG - leichte Beschädigungen, Verschmutzungen, ungelesenes Mängelexemplar, Versand Büchersendung - The contributors to th… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH
2
The Sage Handbook of Political Advertising - Lynda Lee Kaid
bestellen
bij ZVAB.com
€ 76,40
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Lynda Lee Kaid:

The Sage Handbook of Political Advertising - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 1412917956

[EAN: 9781412917957], [SC: 0.0], [PU: SAGE PUBN INC], POLITICS / CURRENT EVENTS; POLITICAL SCIENCE PROCESS GENERAL, Gebraucht - Sehr gut SG - leichte Beschädigungen, Verschmutzungen, unge… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH, Einbeck, Germany [61614070] [Rating: 5 (von 5)]
3
The SAGE Handbook of Political Advertising by Lynda Lee died April 13, 2011, Holtz-Bacha, Christina Kaid - Lynda Lee died April 13, 2011, Holtz-Bacha, Christina Kaid
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 119,10
bestellenGesponsorde link
Lynda Lee died April 13, 2011, Holtz-Bacha, Christina Kaid:
The SAGE Handbook of Political Advertising by Lynda Lee died April 13, 2011, Holtz-Bacha, Christina Kaid - gebruikt boek

2011

ISBN: 9781412917957

The SAGE Handbook of Political Advertising provides a comprehensive view of the role political advertising plays in democracies around the world. Editors Lynda Lee Kaid and Christina Holt… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij ZVAB.com
€ 112,26
verzending: € 8,671
bestellenGesponsorde link
Kaid, Lynda Lee died April 13, 2011, Holtz-Bacha, Christina:
The SAGE Handbook of Political Advertising - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 1412917956

[EAN: 9781412917957], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 8.67], [PU: SAGE Publications, Incorporated], Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average c… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.67 Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (von 5)]
5
The SAGE Handbook of Political Advertising - Kaid, Lynda Lee; Holtz-Bacha, Christina
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 293,57
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kaid, Lynda Lee; Holtz-Bacha, Christina:
The SAGE Handbook of Political Advertising - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 1412917956

Gebundene Ausgabe POLITICAL SCIENCE / General, mit Schutzumschlag 11, [PU:Sage Publications, Inc]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The SAGE Handbook of Political Advertising

The contributors to this Handbook examine the differences as well as the similarities of political advertising among the electoral processes of democracies globally. For each country or region, chapter authors provide an overview of research on political advertising and address political advertising history, political and regulatory systems related to political advertising, the effects of media system structures and the effects of new technologies on political advertising. The editors provide overview and comparative chapters and address the effects of political advertising on the voters and the systems of which it is a part.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The SAGE Handbook of Political Advertising


EAN (ISBN-13): 9781412917957
ISBN (ISBN-10): 1412917956
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: SAGE Publications Inc
492 Bladzijden
Gewicht: 1,057 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-05T20:48:01+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-28T18:07:38+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781412917957

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4129-1795-6, 978-1-4129-1795-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: holtz christina, holtz bacha, kaid, lee, sage, holt
Titel van het boek: holtz, sage handbook political advertising, moltke helmut von, the political


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781452261546 SAGE Handbook of Political Advertising (Christina Holtz-Bacha; Lynda Lee Kaid)


< naar Archief...