- 5 resultaten
laagste prijs: € 114,35, hoogste prijs: € 183,14, gemiddelde prijs: € 147,06
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 161,32
verzending: € 11,671
bestellenGesponsorde link
Matsaganis, Matthew D./ Katz, Vikki S./ Ball-Rokeach, Sandra:

Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies - eerste uitgave

2010, ISBN: 1412959128

gebonden uitgave

[EAN: 9781412959124], Neubuch, [PU: Sage Pubns], 1st edition. 336 pages. 10.50x7.25x1.00 inches. In Stock., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 11.67 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (von 5)]
2
Understanding Ethnic Media Producers, Consumers, and Societies - Matsaganis, Matthew D.; Katz, Vikki S.; Ball-Rokeach, Sandra J.
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 183,14
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Matsaganis, Matthew D.; Katz, Vikki S.; Ball-Rokeach, Sandra J.:

Understanding Ethnic Media Producers, Consumers, and Societies - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 1412959128

Gebundene Ausgabe SOCIAL SCIENCE / Sociology / General, mit Schutzumschlag 11, [PU:Sage Publications, Inc]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
3
Understanding Ethnic Media : Producers, Consumers, and Societies - Matsaganis, Matthew D.; Katz, Vikki S.; Ball-Rokeach, Sandra J.
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 124,98
verzending: € 17,511
bestellenGesponsorde link
Matsaganis, Matthew D.; Katz, Vikki S.; Ball-Rokeach, Sandra J.:
Understanding Ethnic Media : Producers, Consumers, and Societies - gebonden uitgave, pocketboek

2010

ISBN: 1412959128

[EAN: 9781412959124], Neubuch, [PU: SAGE Publications, Inc], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 17.51 GreatBookPricesUK, Castle Donington, DERBY, United Kingdom [72536976] [Rating: 4 (von 5)]
4
Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies - Matsaganis, Matthew D.; Katz, Vikki S.; Ball-Rokeach, Sandra
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 151,53
verzending: € 69,821
bestellenGesponsorde link
Matsaganis, Matthew D.; Katz, Vikki S.; Ball-Rokeach, Sandra:
Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 1412959128

[EAN: 9781412959124], Neubuch, [PU: SAGE Publications, Inc], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 69.82 Lucky's Textbooks, Dallas, TX, U.S.A. [60577173] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 124,26
(ongeveer € 114,35)
verzending: € 16,561
bestellenGesponsorde link
Sandra J. Ball-Rokeach Vikki S. Katz Matthew D. Matsaganis Sandra Ball-Rokeach:
Understanding Ethnic Media - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781412959124

Sage Publications , pp. 336 . Hardback. New., Sage Publications, 6

Verzendingskosten: EUR 16.56 Cold Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies

At present, the picture of the ethnic media is an incomplete one: While there is significant material on the portrayal of ethnic minorities in the mainstream media (and on how these representations affect ethnic perceptions), there is very little material/research on how the media produced by ethnic communities, for ethnic communities affect (1) the perceptions of self and of the ethnic community and (2) how the production and consumption of ethnic media affects the character of the larger media landscape. Understanding Ethnic Media approaches the ethnic media from the consumers' point of view AND the producers' vantage point, as changes that occur in the ethnic community affect the media, and vice versa. This accessible textbook strives to bridge the gap between the consumer and the production-centered research as it examines the relationships (a) between the ethnic media available in particular markets and (b) between the ethnic and mainstream media.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Understanding Ethnic Media: Producers, Consumers, and Societies


EAN (ISBN-13): 9781412959124
ISBN (ISBN-10): 1412959128
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: SAGE PUBN INC
314 Bladzijden
Gewicht: 0,771 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-01-22T16:58:04+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-11T12:40:48+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781412959124

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4129-5912-8, 978-1-4129-5912-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: rokeach, matsaganis matthew, sandra katz
Titel van het boek: understanding media, understanding ethnic, the producers


< naar Archief...