- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,77, hoogste prijs: € 37,16, gemiddelde prijs: € 16,65
1
Marketing Research: Methodological Foundations - Iacobucci, Professor Dawn, Churchill Jr., Gilbert A
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 20,05
(ongeveer € 23,38)
verzending: € 5,601
bestellenGesponsorde link
Iacobucci, Professor Dawn, Churchill Jr., Gilbert A:

Marketing Research: Methodological Foundations - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9781439081013

South Western Educational Publishing, Hardcover, Auflage: 10th ed. 604 Seiten, Publiziert: 2009-10-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.29 kg, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketi… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.60)
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 4,77
verzending: € 105,631
bestellenGesponsorde link

Iacobucci, Dawn,Churchill, Gilbert A.:

Marketing Research: Methodological Foundations (with Qualtrics Card) - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 1439081018

[EAN: 9781439081013], Gebraucht, guter Zustand, [PU: South-Western College Pub], Connecting readers with great books since 1972! Used textbooks may not include companion materials such as… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 105.63 HPB-Red, Dallas, TX, U.S.A. [71054723] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,69
(ongeveer € 6,19)
verzending: € 9,701
bestellenGesponsorde link
Iacobucci, Dawn, Churchill, Gilbert A.:
Marketing Research: Methodological Foundations (with Qualtrics Card) - gebruikt boek

ISBN: 9781439081013

South-Western College Pub. 10. Acceptable. Acceptable. Heavy wear. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported, South-Western College Pub, 2.5

Verzendingskosten: EUR 9.70 BooksRun
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 11,76
bestellenGesponsorde link
Iacobucci, Dawn, Churchill, Gilbert A.:
Marketing Research: Methodological Foundations (With Qualtrics Card) - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9781439081013

Other, Heavy wear. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported., Gebraucht, [PU: South-Western College Pub]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Philadelphia, PA, BooksRun
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 37,16
verzending: € 30,531
bestellenGesponsorde link
Iacobucci, Dawn; Churchill, Gilbert A.:
Marketing Research: Methodological Foundations (with Qualtrics Card) - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 1439081018

[EAN: 9781439081013], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: South-Western College Pub], Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 30.53 Hafa Adai Books, Moncks Corner, SC, U.S.A. [82795001] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Research: Methodological Foundations

Learn the keys to the six stages of successful marketing research as you study both qualitative and quantitative marketing research techniques in this market-leading book. Recognized as the standard for mastering today's marketing research, Iacobucci/Churchill's MARKETING RESEARCH: METHODOLOGICAL FOUNDATIONS, Tenth Edition, shows you how to make each stage of marketing research work for you as you confront actual business challenges. You gain both a strong conceptual and a practical understanding of marketing research as this book examines some of marketing research's most important emerging topics and tools. New Qualtrics? research activities introduce you to this popular online survey tool, while proven applications, clear explanations, and timely cases ensure MARKETING RESEARCH: METHODOLOGICAL FOUNDATIONS, Tenth Edition, is an ideal learning tool now and an invaluable reference tool for you to use throughout your professional career.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Research: Methodological Foundations


EAN (ISBN-13): 9781439081013
ISBN (ISBN-10): 1439081018
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: South Western Educational Publishing
604 Bladzijden
Gewicht: 1,297 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-09-06T09:17:10+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-01T21:18:37+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781439081013

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4390-8101-8, 978-1-4390-8101-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: gilbert churchill, dawn iacobucci
Titel van het boek: marketing research methodological foundations, access, card


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2901507775546 Marketing Research: Methodological Foundations (Gilbert A. Churchill Jr.)


< naar Archief...