- 5 resultaten
laagste prijs: € 117,69, hoogste prijs: € 149,79, gemiddelde prijs: € 132,22
1
Transitioned Media - Gali Einav
bestellen
bij Springer.com
€ 117,69
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gali Einav:

Transitioned Media - nieuw boek

ISBN: 9781441960993

The media industry is in transition. While some changes are readily apparent, we have not even begun to understand the impact of others. The result is one of the most fascinating times in… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
Transitioned Media - Gali Einav
bestellen
bij Springer.com
€ 118,99
bestellenGesponsorde link

Gali Einav:

Transitioned Media - nieuw boek

ISBN: 9781441960993

The media industry is in transition. While some changes are readily apparent, we have not even begun to understand the impact of others. The result is one of the most fascinating times in… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Transitioned Media : A Turning Point into the Digital Realm - Francesca Simon
bestellen
bij hive.co.uk
£ 107,53
(ongeveer € 124,82)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Francesca Simon:
Transitioned Media : A Turning Point into the Digital Realm - nieuw boek

ISBN: 9781441960993

Here, leading academics and executives identify and analyze transformative trends and issues facing the media industry.Coverage includes social media, the blogosphere and "citizen" journa… Meer...

No. 9781441960993. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, GB. (EUR 0.00)
4
Transitioned Media - Gali Einav
bestellen
bij lehmanns.de
€ 149,79
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Gali Einav:
Transitioned Media - nieuw boek

2010, ISBN: 9781441960993

A Turning Point into the Digital Realm, eBooks, eBook Download (PDF), 2010, [PU: Springer New York], Springer New York, 2010

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 9.95)
5
Transitioned Media - Gali Einav
bestellen
bij lehmanns.de
€ 149,79
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gali Einav:
Transitioned Media - nieuw boek

2010, ISBN: 9781441960993

A Turning Point into the Digital Realm, 2010, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer New York]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Transitioned Media


EAN (ISBN-13): 9781441960993
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer New York
172 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-07-04T23:11:05+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-09T20:03:26+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781441960993

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-1-4419-6099-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: turning point


Gegevens van de uitgever

Auteur: Gali Einav
Titel: The Economics of Information, Communication, and Entertainment; Transitioned Media - A Turning Point into the Digital Realm
Uitgeverij: Springer; Springer US
168 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-07-27
New York; NY; US
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
96,29 € (DE)
99,00 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XX, 168 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Broadcast Media; Digital Content; High-Definition Television (HD-TV); Information technology; Intellectual Property; Media Management; Media Policy; New Media; Social Media; Social Net; Social Network; Technology Policy; branding; digital; online; B; Media Management; Economic Policy; Innovation/Technology Management; Media Planning; Economic Policy; Innovation and Technology Management; Business and Management; Wirtschaftspolitik, politische Ökonomie; Management: Innovation; BB

Introduction: The End of Media As We Know It?.- Introduction: The End of Media As We Know It?.- The Changing World of Advertising and Consumer Behavior.- TV for the Twenty-First Century: The Video Ad Model in Transition.- Branded Entertainment: How Advertisers and Networks Are Working Together to Reach Consumers in the New Media Environment.- The Evolution of Cross-Platform Media Use in the United States: Insights from Consumer Research and NBC Universal’s “Olympic Research Lab”.- The Changing Face of Traditional Media: The News Business Case Study.- We Interrupt this Program … The Cosmic Change in the “News Business”.- Mobile Social Networking and the News.- Parsing the Online Ecosystem: Journalism, Media, and the Blogosphere.- Media Reinvented: Case Studies of Transitioning into a Digital Age.- The Transition to Digital TV: A Case Study of HDTV.- The Fat Lady Still Sings: Bringing Music into the Digital Age.- How Cinema Is Digital.- Thumb Wars: Body and Mind in Video Games.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781461426370 Transitioned Media: A Turning Point into the Digital Realm Gali Einav Editor (Gali Einav)


< naar Archief...