2009, ISBN: 9781446200292
'This is a good text to accompany a core text on Public Relations. It is also very useful for marketing and business students. Valuable for post grads new to PR also.' - Robbie Smyth, Gr… Meer...
Thalia.de Nr. 35909354. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00) Details... |
2009, ISBN: 9781446200292
'This is a good text to accompany a core text on Public Relations. It is also very useful for marketing and business students. Valuable for post grads new to PR also.' - Robbie Smyth, Gr… Meer...
Orellfuessli.ch Nr. 35909354. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.58) Details... |
ISBN: 9781446200292
Key Concepts in Public Relations ab 55.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher nein eBook als pdf eBooks > Wirtschaft, SAGE Publications
Hugendubel.de Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9781446200292
Key Concepts in Public Relations: ab 55.49 € eBooks > Wirtschaft SAGE Publications eBook als pdf, SAGE Publications
eBook.de Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00) Details... |
2009, ISBN: 9781446200292
eBooks, eBook Download (PDF), [PU: Sage Publications], Sage Publications, 2009
lehmanns.de Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00) Details... |
2009, ISBN: 9781446200292
'This is a good text to accompany a core text on Public Relations. It is also very useful for marketing and business students. Valuable for post grads new to PR also.' - Robbie Smyth, Gr… Meer...
bij Orellfuessli.ch
Bob Franklin#Mike Hogan#Quentin Langley#Nick Mosdell#Elliot Pill:
Key Concepts in Public Relations - nieuw boek2009, ISBN: 9781446200292
'This is a good text to accompany a core text on Public Relations. It is also very useful for marketing and business students. Valuable for post grads new to PR also.' - Robbie Smyth, Gr… Meer...
ISBN: 9781446200292
Key Concepts in Public Relations ab 55.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher nein eBook als pdf eBooks > Wirtschaft, SAGE Publications
ISBN: 9781446200292
Key Concepts in Public Relations: ab 55.49 € eBooks > Wirtschaft SAGE Publications eBook als pdf, SAGE Publications
2009, ISBN: 9781446200292
eBooks, eBook Download (PDF), [PU: Sage Publications], Sage Publications, 2009
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Key Concepts in Public Relations
EAN (ISBN-13): 9781446200292
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: SAGE Publications
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-02-25T13:50:56+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-07T11:05:18+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781446200292
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-1-4462-0029-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: langley, elliot lang
Titel van het boek: public relations
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781350314863 Key Concepts in Public Relations (Roberts Kenneth Roberts)
- 9781350314863 Key Concepts in Public Relations (Roberts Kenneth Roberts)
- 9781137021731 Key Concepts in Public Relations (Sandra Cain)
- 9781137021748 Key Concepts in Public Relations (Sandra Cain)
- 9781412923187 Franklin, B: Key Concepts in Public Relations (Sage Key Concepts) (Franklin, Bob, Pill, Eliot, Mosdell, Nick, Hogan, Mike)
- 9780230203297 Key Concepts in Public Relations (Sandra Cain)
< naar Archief...