- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,60, hoogste prijs: € 29,62, gemiddelde prijs: € 17,70
1
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Ahmed, Niaz
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
$ 7,61
(ongeveer € 6,60)
bestellenGesponsorde link
Ahmed, Niaz:

Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - gebruikt boek

1994, ISBN: 9781581120844

This cross-cultural content analysis (which merged traditional content analysis method with semiotic concepts) compared advertising in the United States (a highly individualistic and low-… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Niaz Ahmed
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 29,62
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Niaz Ahmed:

Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - pocketboek

2000, ISBN: 1581120842

[EAN: 9781581120844], Neubuch, [PU: Dissertation.Com.], BUSINESS & ECONOMICS / ADVERTISING PROMOTION, nach der Bestellung gedruckt Neuware -This cross-cultural content analysis (which mer… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Ahmed, Niaz
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 12,99
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Ahmed, Niaz:
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - pocketboek

2000

ISBN: 1581120842

[EAN: 9781581120844], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Dissertation.Com.,], Literary Criticism|Semiotics & Theory, Social Science|Anthropology|Cultural, Business & Economics|Advertising & P… Meer...

  - NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.00 Modernes Antiquariat an der Kyll, Lissendorf, Germany [58301726] [Rating: 5 (von 5)]
4
Cross-cultural Content Analysis Of Advertising From The United States And India - Niaz Ahmed
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 29,50
(ongeveer € 19,31)
bestellenGesponsorde link
Niaz Ahmed:
Cross-cultural Content Analysis Of Advertising From The United States And India - nieuw boek

ISBN: 9781581120844

Cross-cultural Content Analysis Of Advertising From The United States And India Niaz Ahmed, Books, Business and Finance, Cross-cultural Content Analysis Of Advertising From The United Sta… Meer...

  - new Free shipping on orders above $25. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Niaz Ahmed
bestellen
bij Thalia.de
€ 19,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Niaz Ahmed:
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - nieuw boek

ISBN: 9781581120844

Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India Buch (fremdspr.) Bücher>Fre… Meer...

No. 3248379. Verzendingskosten:, Lieferbar in 1 - 2 Wochen, DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India


EAN (ISBN-13): 9781581120844
ISBN (ISBN-10): 1581120842
pocket book
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: Upublish.Com
120 Bladzijden
Gewicht: 0,168 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-07-07T14:50:57+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-07-17T10:32:51+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781581120844

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-58112-084-2, 978-1-58112-084-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: india, advertising, content analysis


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781599420844 Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India (Ahmed, Niaz)


< naar Archief...