- 5 resultaten
laagste prijs: € 36,41, hoogste prijs: € 59,52, gemiddelde prijs: € 50,32
1
The Problem of the Media: U.S. Communication Politics in the Twenty-first Century - McChesney, Robert
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 31,20
(ongeveer € 36,41)
verzending: € 5,601
bestellenGesponsorde link
McChesney, Robert:

The Problem of the Media: U.S. Communication Politics in the Twenty-first Century - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 9781583671061

Monthly Review Press,U.S. Hardcover, 304 Seiten, Publiziert: 2004-03-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.28 kg, Politics & International Relations, Social Sciences, Undergraduate & Postg… Meer...

Gut Verzendingskosten:In stock. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 5.60) momox co uk
2
The Problem of the Media: U.S. Communication Politics in the Twenty-First Century - McChesney, Robert
bestellen
bij amazon.fr
€ 59,52
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link

McChesney, Robert:

The Problem of the Media: U.S. Communication Politics in the Twenty-First Century - nieuw boek

2004, ISBN: 9781583671061

Monthly Review Press,U.S. Relié, 304 Seiten, Publiziert: 2004-03-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, 0.62 kg, Livres anglais et étrangers, Boutiques, Livres, Droit, Thèmes, Médias et comm… Meer...

Verzendingskosten:Habituellement expédié sous 4 à 5 jours. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 2.99) BuyWorldwide
3
bestellen
bij lehmanns.de
€ 55,25
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Robert McChesney:
The Problem of the Media - gebonden uitgave, pocketboek

2004

ISBN: 9781583671061

U.S. Communication Politics in the Twenty-first Century, Buch, Hardcover, The symptoms of the crisis of the U.S. media are well-known - a decline in hard news, the growth of info-tainment… Meer...

Verzendingskosten:Lieferbar. (EUR 9.95)
4
bestellen
bij alibris.com
$ 48,98
(ongeveer € 43,65)
verzending: € 3,561
bestellenGesponsorde link
McChesney, Robert D.:
The Problem of the Media: U.S. Communication Politics in the Twenty-First Century - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 9781583671061

Hardcover, 100% Brand New!, [PU: Monthly Review Press]

  - Verzendingskosten: EUR 3.56 More Books
5
The Problem of the Media: U.S. Communication Politics in the Twenty-First Century - Robert D. McChesney
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 63,70
(ongeveer € 56,76)
verzending: € 3,271
bestellenGesponsorde link
Robert D. McChesney:
The Problem of the Media: U.S. Communication Politics in the Twenty-First Century - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 1583671064

[EAN: 9781583671061], [PU: Monthly Review Press]

  - Verzendingskosten: EUR 3.27 Irish Booksellers, Portland, ME, U.S.A. [57531671] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Problem of the Media: U.S. Communication Politics in the Twenty-first Century

The symptoms of the crisis of the U.S. media are well-known--a decline in hard news, the growth of info-tainment and advertorials, staff cuts and concentration of ownership, increasing conformity of viewpoint and suppression of genuine debate. McChesney's new book, The Problem of the Media, gets to the roots of this crisis, explains it, and points a way forward for the growing media reform movement. Moving consistently from critique to action, the book explores the political economy of the media, illuminating its major flashpoints and controversies by locating them in the political economy of U.S. capitalism. It deals with issues such as the declining quality of journalism, the question of bias, the weakness of the public broadcasting sector, and the limits and possibilities of antitrust legislation in regulating the media. It points out the ways in which the existing media system has become a threat to democracy, and shows how it could be made to serve the interests of the majority. McChesney's "Rich Media, Poor Democracy was hailed as a pioneering analysis of the way in which media had come to serve the interests of corporate profit rather than public enlightenment and debate. Bill Moyers commented, "If Thomas Paine were around, he would have written this book." The Problem of the Media is certain to be a landmark in media studies, a vital resource for media activism, and essential reading for concerned scholars and citizens everywhere.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Problem of the Media: U.S. Communication Politics in the Twenty-first Century


EAN (ISBN-13): 9781583671061
ISBN (ISBN-10): 1583671064
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Monthly Review Press,U.S.
224 Bladzijden
Gewicht: 0,617 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-19T22:57:45+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-27T21:46:04+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781583671061

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-58367-106-4, 978-1-58367-106-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: robert mcchesney
Titel van het boek: problem media, media politics, media communication, robert mcchesney


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781583673775 The Problem of the Media (10-14.99)


< naar Archief...