- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,98, hoogste prijs: € 45,65, gemiddelde prijs: € 10,86
1
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - Denove, Chris, Power, James
bestellen
bij amazon.com
$ 1,25
(ongeveer € 1,15)
verzending: € 15,571
bestellenGesponsorde link
Denove, Chris, Power, James:

Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 9781591841098

Portfolio, Hardcover, Auflage: First Edition, 288 Seiten, Publiziert: 2006-02-02T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.48 kg, Verkaufsrang: 2899947, Research, Marketing & Sales, Business & Mo… Meer...

Gut Verzendingskosten:In Stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 15.57) glenthebookseller
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,08
(ongeveer € 0,98)
verzending: € 6,351
bestellenGesponsorde link

Chris Denove, James Power:

Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781591841098

Portfolio. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library … Meer...

Verzendingskosten: EUR 6.35 Discover Books
3
bestellen
bij ZVAB.com
€ 3,40
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Chris Denove:
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek

2006

ISBN: 1591841097

[EAN: 9781591841098], [SC: 0.0], [PU: Portfolio], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust ja… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 45,65
bestellenGesponsorde link
Denove, Chris:
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 9781591841098

hardcover, Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book., Gebraucht, guter Zustand, [PU: Portfolio]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Newport Coast, CA, Bonita
5
Satisfaction - James D. Power
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,10
verzending: € 1,991
bestellenGesponsorde link
James D. Power:
Satisfaction - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 1591841097

[EAN: 9781591841098], Gebraucht, wie neu, [PU: Portfolio], Originalverpackt. Englisch, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 1.99 Bookbot, Prague, Czech Republic [87044093] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer

For nearly four decades, J.D. Power and Associates has been measuring consumer satisfaction and helping businesses improve profits by paying attention to what customers really want. Now, the company has created the definitive book on how to boost profits by increasing customer satisfaction.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer


EAN (ISBN-13): 9781591841098
ISBN (ISBN-10): 1591841097
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Portfolio
266 Bladzijden
Gewicht: 0,458 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-10T20:22:52+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-23T01:38:24+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781591841098

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-59184-109-7, 978-1-59184-109-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: james powers, chris power
Titel van het boek: the voice, measure customer satisfaction, satisfaction every great company listens voice customer, are one voice, because have voice


< naar Archief...