- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,91, hoogste prijs: € 22,10, gemiddelde prijs: € 7,08
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,91)
verzending: € 13,651
bestellenGesponsorde link
Chris Denove, James Power:

Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - pocketboek

ISBN: 9781591841647

Portfolio. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library … Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.65 Discover Books
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,75
verzending: € 68,441
bestellenGesponsorde link

Power, James,Denove, Chris:

Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - pocketboek

2007, ISBN: 159184164X

[EAN: 9781591841647], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Portfolio], HPB, Connecting readers with great books since 1972! Used books may not include companion materials, and may have som… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 68.44 HPB-Ruby, Dallas, TX, U.S.A. [65445138] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 4,34
(ongeveer € 3,97)
verzending: € 15,331
bestellenGesponsorde link
Denove, Chris, Power, James:
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - gebruikt boek

ISBN: 9781591841647

Portfolio. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light sta… Meer...

Verzendingskosten: EUR 15.33 Wonder Book
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 24,19
(ongeveer € 22,10)
verzending: € 19,191
bestellenGesponsorde link
Chris Denove, James Power:
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - pocketboek

2007, ISBN: 9781591841647

Portfolio Trade, 2007-06-26. Paperback. Used:Good., Portfolio Trade, 2007-06-26, 0

Verzendingskosten: EUR 19.19 Ergodebooks
5
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer
bestellen
bij Kidsbooks.com
$ 4,99
(ongeveer € 4,69)
bestellenGesponsorde link
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer - nieuw boek

ISBN: 9781591841647

Great quality bargain books! Media > Books > Print Books

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer

For nearly four decades, J.D. Power and Associates has been measuring consumer satisfaction and helping businesses improve profits by paying attention to what customers really want. Now, the company has created the definitive book on how to boost profits by increasing customer satisfaction.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Satisfaction: How Every Great Company Listens to the Voice of the Customer


EAN (ISBN-13): 9781591841647
ISBN (ISBN-10): 159184164X
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Portfolio
266 Bladzijden
Gewicht: 0,268 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-29T21:57:53+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-10T00:26:36+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781591841647

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-59184-164-X, 978-1-59184-164-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: chris power, james christ
Titel van het boek: satisfaction every great company listens voice customer, because have voice, the voice, voice will with you


< naar Archief...