- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,38, hoogste prijs: € 105,95, gemiddelde prijs: € 38,60
1
Strategic Affiliate Marketing - Goldschmidt, Simon, Junghagen, Sven, Harris, Uri
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 105,95
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Goldschmidt, Simon, Junghagen, Sven, Harris, Uri:

Strategic Affiliate Marketing - pocketboek

2004, ISBN: 9781845420215

Edward Elgar Publishing Ltd, Taschenbuch, 192 Seiten, Publiziert: 2004-09-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.29 kg, Online-Marketing, E-Business, Business & Karriere, Kategorien, Bücher… Meer...

Sammlerstück. Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
2
Strategic Affiliate Marketing - Goldschmidt, Simon, Junghagen, Sven, Harris, Uri
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 2,38
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Goldschmidt, Simon, Junghagen, Sven, Harris, Uri:

Strategic Affiliate Marketing - pocketboek

2004, ISBN: 9781845420215

Edward Elgar Publishing Ltd, Taschenbuch, 192 Seiten, Publiziert: 2004-09-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.29 kg, Online-Marketing, E-Business, Business & Karriere, Kategorien, Bücher… Meer...

Gut Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) MEDIMOPS
3
Strategic Affiliate Marketing - Goldschmidt, Simon, Junghagen, Sven, Harris, Uri
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 36,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Goldschmidt, Simon, Junghagen, Sven, Harris, Uri:
Strategic Affiliate Marketing - pocketboek

2004

ISBN: 9781845420215

Edward Elgar Publishing Ltd, Taschenbuch, 192 Seiten, Publiziert: 2004-09-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.29 kg, Online-Marketing, E-Business, Business & Karriere, Kategorien, Bücher… Meer...

IN - IndiaVerzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) SSN BOOK
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 10,49
bestellenGesponsorde link
Simon Goldschmidt, Sven Junghagen, Uri Harris:
Strategic Affiliate Marketing - pocketboek

2004, ISBN: 9781845420215

Paperback, All pages and cover are intact. Possible slightly loose binding, minor highlighting and marginalia, cocked spine or torn dust jacket. Maybe an ex-library copy and not include t… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Toledo, OH, Discover Books
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 41,59
(ongeveer € 38,18)
verzending: € 19,281
bestellenGesponsorde link
Simon Goldschmidt; Sven Junghagen; Uri Harris:
Strategic Affiliate Marketing - pocketboek

2004, ISBN: 9781845420215

Edward Elgar Pub, 2004-09-04. Paperback. Good., Edward Elgar Pub, 2004-09-04, 2.5

Verzendingskosten: EUR 19.28 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Affiliate Marketing

Even though it can be argued that affiliate marketing is an old phenomenon, in a rapidly changing online business environment, it is still a new and developing business area. This highly topical book contains a thorough analysis of affiliate marketing, including theoretical and practical considerations. Strategic Affiliate Marketing acts as a unique guide for both practitioners and academics on how to approach affiliate marketing. The authors explain the core values as well as challenging and combining established marketing theories in the light of new online marketing activities, taking into account the characteristics of the Internet and interactions among various participants and agents. Rather than arguing the rights and wrongs in absolute terms, this book presents a strategy for engaging in affiliate marketing. The authors also examine what considerations should be taken into account before doing so, as well as investigating how to optimise resources once fully active in this area. This fascinating book focuses on how to build long term relationships with online partners, while gaining value and optimising resources. As such, it will be of special interest to academics and students of management, marketing and business. Online advertisers and online media will also find this a valuable tool with which to understand the potential of their online return of investment.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Affiliate Marketing


EAN (ISBN-13): 9781845420215
ISBN (ISBN-10): 1845420217
pocket book
Verschijningsjaar: 4
Uitgever: Edward Elgar Publishing Ltd

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-17T23:27:53+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-15T06:40:18+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781845420215

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84542-021-7, 978-1-84542-021-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: goldschmidt, sven simon, else uri, harris
Titel van het boek: strategic marketing, affiliate marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781843763901 Strategic Affiliate Marketing Simon Goldschmidt Author (Goldschmidt, Simon, Junghagen, Sven, Harris, Uri)


< naar Archief...