- 5 resultaten
laagste prijs: € 123,88, hoogste prijs: € 129,98, gemiddelde prijs: € 128,10
1
Global Product - John Stark
bestellen
bij Springer.com
€ 129,98
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
John Stark:

Global Product - pocketboek

2007, ISBN: 9781849966757

In the early years of the 21st Century, as a result of many changes, it has become possible for the first time for tens of thousands of companies to offer manufactured products to custome… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
2
Global Product: Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question (Decision Engineering) - Stark, John
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 123,88
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Stark, John:

Global Product: Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question (Decision Engineering) - pocketboek

2010, ISBN: 9781849966757

Springer, Taschenbuch, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007, 232 Seiten, Publiziert: 2010-10-22T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Einkauf, P… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
3
Global Product: Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question (Decision Engineering) - Stark, John
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 126,66
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stark, John:
Global Product: Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question (Decision Engineering) - pocketboek

2010

ISBN: 9781849966757

Springer, Taschenbuch, Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007, 232 Seiten, Publiziert: 2010-10-22T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Einkauf, P… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
4
Global Product Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question - Stark, John
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 129,98
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stark, John:
Global Product Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question - pocketboek

2010, ISBN: 1849966753

gebonden uitgave

Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007 Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag neu, [PU:Springer London; Springer-Verlag London Ltd.]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Global Product - John Stark
bestellen
bij lehmanns.de
€ 129,98
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
John Stark:
Global Product - pocketboek

2010, ISBN: 9781849966757

Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question, Buch, Softcover, Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2007, [PU: Springer London Ltd], Springer London Ltd, 2010

Verzendingskosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Global Product: Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question (Decision Engineering)

Based on interviews with top executives from companies of different sizes and in different industries, this book explains the benefits and challenges of Global Product Development. "Global Product" provides examples from many companies, draws conclusions about best practices, and shows how to manage the innovation, development and support of Global Products. The author is the President of John Stark Associates, a leading service provider in the Product Lifecycle Management (PLM) market, and has published numerous articles and books in the field.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Global Product: Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question (Decision Engineering)


EAN (ISBN-13): 9781849966757
ISBN (ISBN-10): 1849966753
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer
232 Bladzijden
Gewicht: 0,357 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-04-06T13:44:09+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-02-20T21:22:33+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781849966757

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84996-675-3, 978-1-84996-675-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: stark john
Titel van het boek: product life cycle management, bil, engineering management lifecycle customer decision question strategy billion product product global


Gegevens van de uitgever

Auteur: John Stark
Titel: Decision Engineering; Global Product - Strategy, Product Lifecycle Management and the Billion Customer Question
Uitgeverij: Springer; Springer London
215 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-10-22
London; GB
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,454 kg
Taal: Engels
129,98 € (DE)
133,63 € (AT)
143,50 CHF (CH)
POD
XIII, 215 p.

BC; Manufacturing, Machines, Tools, Processes; Hardcover, Softcover / Technik/Maschinenbau, Fertigungstechnik; Fertigungstechnik und Ingenieurwesen; Verstehen; Change; Decision Engineering; Digital Product Definition; Product Engineering; Produktlebenszyklusmanagement; Recycling; best practice; business; complexity; innovation; management; manufacturing; performance; product development; strategy; Industrial and Production Engineering; Engineering Design; Operations Management; Innovation/Technology Management; Machines, Tools, Processes; Industrial and Production Engineering; Engineering Design; Operations Management; Innovation and Technology Management; Konstruktion, Entwurf; Management spezifischer Bereiche; Management: Innovation; BB

Global Product: Opportunities and Challenges The Environment of Global Products: Change and Complexity Problems: Causes and Action Global Products: At the Coalface Lessons Learned and Best Practices To a Structured Framework PLM Enabling Global Products Local Performance Improvements The Way Forward to PLM Current Status

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781848006454 Global Product (Stark, John)


< naar Archief...