2002, ISBN: 1884081029
Artikeldetails365: AIGA Year in Design Chase, Margo u.a. AIGA, 2002. 440 Seiten 25,5 x 25,5 cm, Brosc… Meer...
ebay.nl leipziger-antiquariat 99.8, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Voordelige verzendservice], 04*** Leipzig, [TO: Europese Unie, Zwitserland] (EUR 10.99) Details... |
2002, ISBN: 1884081029
New York, NY, AIGA, 365 S. Mit zahlr. auch farb. Abb. Gebundene Ausgabe. Ein gutes und sauberes Exemplar. - Writers: Margo Chase, Andrea Codrington, Darcy Cosper, Melissa Milgrom, Gabriel… Meer...
antiquariat.de |
ISBN: 9781884081026
AIGA. Used - Very Good. Very Good condition. Volume 22 A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owners name, short… Meer...
Biblio.co.uk |
365 Aiga Year in Design 22 / Typography and design, illustration, advertising and promotional, branding applications, branding strategies - pocketboek
2002, ISBN: 9781884081026
[PU: Aiga], 2002, softcover, goed exemplaar, NL, [SC: 7.00], gewerbliches Angebot, [PU: GB], Banküberweisung, Kreditkarte, PayPal, Internationaler Versand
booklooker.de |
2002, ISBN: 1884081029
[EAN: 9781884081026], Tweedehands, goed, [SC: 14.15], [PU: AIGA], Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less 4.7, Books
AbeBooks.co.uk ThriftBooks-Reno, Reno, NV, U.S.A. [57785937] [Beoordeling: 5 (van 5)] NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 14.15 Details... |
2002, ISBN: 1884081029
Artikeldetails365: AIGA Year in Design Chase, Margo u.a. AIGA, 2002. 440 Seiten 25,5 x 25,5 cm, Brosc… Meer...
2002, ISBN: 1884081029
New York, NY, AIGA, 365 S. Mit zahlr. auch farb. Abb. Gebundene Ausgabe. Ein gutes und sauberes Exemplar. - Writers: Margo Chase, Andrea Codrington, Darcy Cosper, Melissa Milgrom, Gabriel… Meer...
ISBN: 9781884081026
AIGA. Used - Very Good. Very Good condition. Volume 22 A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owners name, short… Meer...
365 Aiga Year in Design 22 / Typography and design, illustration, advertising and promotional, branding applications, branding strategies - pocketboek
2002, ISBN: 9781884081026
[PU: Aiga], 2002, softcover, goed exemplaar, NL, [SC: 7.00], gewerbliches Angebot, [PU: GB], Banküberweisung, Kreditkarte, PayPal, Internationaler Versand
2002, ISBN: 1884081029
[EAN: 9781884081026], Tweedehands, goed, [SC: 14.15], [PU: AIGA], Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less 4.7, Books
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - 365: AIGA Year in Design
EAN (ISBN-13): 9781884081026
ISBN (ISBN-10): 1884081029
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Harper Design
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-13T21:06:13+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-22T10:08:42+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781884081026
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-884081-02-9, 978-1-884081-02-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: codrington, aiga, milgrom
Titel van het boek: 365 may, branding typography, design advertising
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780060185824 365: No. 21: AIGA Year in Design (American Institute of Graphic Arts)
< naar Archief...